|
Футболка New Balance — варіант на кожен день
28.04.2022 в 09:12
Бренд з'явився 1906 року у Сполучених Штатах Америки. Його засновником став талановитий та амбіційний Вільям Райлі, англійський емігрант. Товарний знак відомий у всьому світі, адже є одним із провідних виробників екіпірування для всіх поціновувачів спорту. Завдяки старанній роботі та правильно поставленим цілям, фабрика в Белмонті перетворилася на величезну корпорацію, легендарну виробничу імперію. У цій статті ми дізнаємося про те, як фірмова футболка може змінити ваш зовнішній вигляд та бути головним акцентом стилізації.
Використовує як натуральну, так і синтетичну сировину. Всі характеристики обох варіантів підкріплюються технологічними доповненнями. Всім відомо, що бавовна володіє володіє повітропроникністю, добре вбирає вологу, приємна на дотик через те, що має невеликі ворсинки. В свою чергу синтетичні волокна більш легкі та зносостійкі. Звісно ж, в асортименті присутні моделі з комбінованим волокнистим складом, який робить їх універсальними, тобто чудовими сателітами для повсякденного використання, а також пригідними для фізичних навантажень.
Одяг із високоякісних матеріалів — це запорука стильного образу в добавок зі зручністю у будь-якій обстановці. Переконатись у цьому ви можете, придбавши речі торгової марки. Взуття компанії має великий попит, адже у виробництво включені всі інноваційні процеси та технології. Аксесуари — це завжди акцентне та функціональне доповнення, тому сміливо додавайте їх до свого вбрання. Колекції лейбла Нью Беланс задовольняють потреби свого покупця.
Оригінальні товари є на офіційному сайті. Інтернет-магазин порадує різноманітним асортиментом. Для спрощеного пошуку доступні основні категорії, ви можете формувати каталог за конкретним запитом, вибравши колір, розмір, тощо.
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Втрати контрактів та складнощі із залученням іноземних інвестицій — це ті виклики, з якими сьогодні найчастіше стикаються українські IT-компанії. На цьому наголошує Сергій Токарєв — IT-інвестор та бізнесмен, співзасновник інвестиційної групи Roosh. На його думку, становище вітчизняного сектору може покращити активний міжнародний іміджбілдинг.
Одне з провідних українських виноробних підприємств SHABO провело серію дегустацій, присвячену 20-річчю компанії.
Останні новини:
12:28 27.03.2024
12:47 26.03.2024
13:01 22.03.2024
12:08 20.03.2024
20:01 19.03.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.009 |