ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Успішне майбутнє творимо сьогодні
15.03.2010 / Газета: Слава праці / № 10 / Тираж: 1880

Сучасна школа сьогодні відкрита для творчості: у педагогічних колективів є свобода вибору, у вчителя, адміністратора з 'явилося право на пошук, зміну спрямованості від класичного навчання до навчання інноваційного, яке враховує не тільки Інформаційні зміни в суспільстві, а й зміни психолого-педагогічні. Гнучкість потрібна не тільки системі освіти в цілому, але і її суб'єктам. Державі, суспільству необхідний фахівець, здатний до повноцінної життєдіяльності в умовах сучасного життя. Стрімкий розвиток інформаційних технологій, їх застосування для розв'язання різноманітних завдань не змогли не торкнутися й шкільного освітнього процесу. Інформатизація спрямована на підвищення якості освіти. Для школи — це зміна методів, форм, засобів освітньої підготовки школярів на етапі переходу до життя в умовах інформаційно — насиченого середовища. Процес інформатизації у школі є пошуком нових засобів розв'язання проблеми інтенсивного навчання і збереження здоров'я усіх учасників навчально- виховного процесу. Впровадження інформаційних та комунікаційних технологій у навчальний процес, управління ними має на меті розвиток продуктивного мислення високого рівня, здатності до дослідницької діяльності, забезпечення самостійності у навчанні, стимулювання нових ідей, які руйнуватимуть стереотипи та загальноприйняті погляди, заохочення до створення робіт з використанням різноманітних матеріалів, способів та форм. Для цього адміністрацією школи створено управлінський проект «Управління процесом впровадження інформаційних і комунікаційних технологій у навчальний процес», основними завданнями якого є підготовка користувача засобів Н І Т, розвиток творчого потенціалу учня, формування інформаційної культури, навичок дослідницької роботи, побудова відкритої системи освіти, що забезпечує кожній дитині і дорослому власну траєкторію освіти. Проектом передбачено розширення освітніх можливостей для навчання та розвитку дітей з різними видами обдарувань, пошук та апробація сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання, узагальнення та популяризація досвіду роботи школи.педагогів. На жаль, працювати можемо тільки у комп'ютерних класах, які мають лише 22 робочих місця ( у школі-787 учнів, 68 учителів), жодного комп'ютера не має адміністративна команда. Все ж обов'язково будемо і далі впроваджувати передові комп'ютерні технології у школі, адже працюємо для майбутнього нашої держави.

У програмному документі «Національна доктрина розвитку освіти України у XXI ст..» поставлено питання про необхідність розвитку ініціативи, творчості педагогічних працівників. Досвід свідчить, що саме робота над науково-методичною проблемою значно підвищує ефективність і результативність навчально- виховного процесу.

Проблема підготовки дітей до навчання у школі набула в останні роки особливого значення. Ми усвідомлюємо всю міру відповідальності, яка лягає у зв'язку з цим на навчальні заклади і добре розуміємо, що завдання може бути виконане тільки при тісній співдружності педагогів садка, і школи. Творча група вчителів початкових класів успішно працює над спільним проектом «Готуємо дитину до школи». Мета проекту — організація спеціальних адаптивних занять, що дозволяють учителеві встановити позитивний емоційний контакт із дітьми та їхніми батьками, створити найбільш сприятливі умови для психологічної та фізіологічної адаптації майбутніх першокласників до шкільного життя. Вчителі розробили методичний посібник із розгорнутими конспектами підготовчих занять та зошит із друкованою основою для дітей 5-6-річного віку. В апробації цих матеріалів беруть участь Каланчацькі ЗОШ №2, №3, Гаврилів-ська та Олексіївська загальноосвітні школи.

Апробація та впровадження інновацій у навчально — виховний процес є вимогою сьогодення. Зростання соціальних вимог до школи вимагає систематичного вдосконалення, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Сучасна школа в умовах переходу до національної моделі освіти потребує нового типу вчителя-творчо мислячого, володіючого сучасними методами і технологіями освіти, прийомами психолого- педагогічної діагностики, навичками самостійного конструювання педагогічного процесу в умовах конкретної практичної діяльності, умінням прогнозувати свій кінцевий результат. Саме робота над науково-методичним проектом « Інноваційна грамотність педагога як умова розвитку його професіоналізму» присвячена формуванню нового типу педагога- дослідника, якому притаманні нові особистісні та професійні якості, що сприяють його творчій самореалізації, науково-педагогічна, методологічна компетентності та інноваційна грамотність. Тому головним завданням проекту є створення умов для поглиблення, оновлення, вдосконалення професійної компетентності вчителів, розкриття їх творчого потенціалу, самореалізації.

Державною національною програмою «Освіта ХХІст.» і Концепцією загальноосвітньої школи з'ясовано головну мету реформування освіти-демократизація управління школою. Забезпечення державно-громадського управління означає забезпечення широкої участі вчителів, учнів, батьків, громадських організацій у вирішенні проблем, що стоять перед школою. Створення системи державно-громадського управління навчальним закладом забезпечує тісну взаємодію всіх ланок управлінської структури, тому вдосконалення форм ефективної взаємодії школи й соціального середовища є актуальним. З цією метою творчою групою управлінців.психологічною службою школи, головами загально-шкільного батьківського комітету, ради школи розроблено та введено в дію партнерську державно-громадську модель управління навчальним закладом «Школа- наш спільний дім». Принцип партнерства дає змогу забезпечити дієву систему взаємної відповідальності за виховання дітей, збереження їх фізичного, духовного здоров'я, підготовки до успішної реалізації життєвих планів.

Тож усі учасники навчально-виховного процесу нашої школи спрямовують свої знання, уміння на раціональне використання того, що маємо, на вдосконалення нових педагогічних технологій, формування іміджу закладу, створення умов, за яких учням буде комфортно навчатися у школі.

Автор: О. ПОНОМАРЬОВА, директор Каланчацької ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Як дівчатам захистити себе онлайн: стартує освітня програма з кібербезпеки
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.

Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.013