|
Реклама як послуга громади
30.03.2010 / Газета: Вісник Олешшя / № 25-26 / Тираж: 3416
Реклама як спосіб збільшення доходів виробників товарів і послуг намагається без дозволу проникнути не лише у нашу свідомість, а й зримо на міські вулиці. Те, що рекламодавці мають від цього зиск — безумовно. А міська громада? До їх спільного загальноміського гаманця, на відміну від ось таких нав'язувачів себе, перепадають копійки. За такої кількості реклами торік до міського бюджету надійшло аж... 3700 гривень. Цюрупинська міська рада взялася за наведення порядку у розміщенні рекламних об'єктів і повному використанні їх як джерела власних прибутків, розповідає завідувач відділу соціально-економічного розвитку міста міськвиконкому Павло Ярохін. Способи приведення рекламної продукції до відповідності із законодавством цього року розглядалися уже двічі. Зроблено попередню її інвентаризацію. Як з'ясувалося, розповідає Павло Миколайович, рекламодавці часто або не брали дозволу взагалі на таку рекламу, або ж продовжують використовувати договори, термін дії яких закінчився. На рекламних щитах і т.п. відсутня, як вимагає законодавство, інформація про рекламодавців. Отож, розшукати їх теж проблема і, прямо скажемо, клопіт. І це при тому, що треба сплачувати до міської казни ще й податок на землю, на якій розміщений об'єкт рекламування. Не прояснює ситуацію з адресою і сплата отого мізеру, який все-таки дійшов від найсумлінніших рекламодавців. Звичайно, є й такі рекламні щити, що про місце розташування виробників товарів, послуг свідчать самі собою. Міська влада, розповідає Павло Ярохін, уже звернулася до всіх відомих рекламодавців з вимогою привести рекламу у відповідність із законодавством: оформити дозвіл, сплачувати податки і т.п. Прикладом відповідального ставлення до використання об'єктів реклами служить TOB «СІПІ». Наслідувати цей приклад, продовжує П.Ярохін, обов'язково матимуть усі. Для наведення порядку в розміщенні рекламної інформації будуть задіяні правоохоронці, всі зацікавлені і компетентні служби. Якщо ж і надалі рекламні щити викоритовуватимуться без дозволу, то їх за рішенням суду демонтують. Цим займатиметься одна з визначених комунальних служб. Одне слово, всі наявні і потенційні рекламодавці зможуть надалі користуватися правом розміщення рекламної інформації у місті тільки як послугою територіальної громади, за яку треба сповна і вчасно платити. У такий спосіб громада через свої представницькі органи влади контролюватиме і характер реклами. За попередніми даними, від цього джерела прибутку нинішнього року до міського бюджету надійде не менше 100 тисяч гривень. Уже є й вигідні претенденти на таку послугу громади. Як повідомив П.Ярохін, один з солідних київських рекламодавців заявив про намір розмістити на території Цюрупинської ради (вулиці, автошосе) до 10 рекламних об'єктів. Автор: Анатолій ВАСИЛЬЄВ
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.018 |