|
Про районний бюджет на 2010 рік
14.06.2010 / Газета: Голопристанський вісник / № 24 / Тираж: 2200
Рішення сорок першої сесії районної ради V скликання від 20.05.2010 року Відповідно до Бюджетного кодексу України, враховуючи висновки та рекомендації постійних комісій, а саме: з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів та соціального розвитку села; з питань екології, охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів, рекреаційно-курортної зони та туризму; з питань планування, бюджету та фінансів; мандатної комісії з питань регламенту, депутатської діяльності, етики, законності та правопорядку; з питань гуманітарної політики, гласності та зв'язків з громадськими організаціями; з питань медицини, охорони здоров'я, материнства, дитинства та соціального захисту населення від 13.05.2010 №24-25-/2; 17.05.2010 №28-22/2; 18.05.2010 №53-17/2 та рекомендації, президії районної ради від 19.05.2010, керуючись статтею 18 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада вирішила: 1. Установити загальний обсяг доходів районного бюджету на 2010 рік у сумі 146567126 гривень. Обсяг доходів загального фонду бюджету визначити у сумі 143670426 гривень, спеціального фонду бюджету — у сумі 2896700 гривень. 2. Затвердити загальний обсяг видатків районного бюджету на 2010 рік у сумі 146567126 гривень за функціональною структурою бюджету, у тому числі обсяг видатків загального фонду у сумі 143670426 гривень та видатків спеціального фонду у сумі 2896700 гривень за функціональною та відомчою структурою бюджету. 3. Установити розмір оборотної касової готівки районного бюджету у сумі 100000 гривень. 4. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів на 2010 рік: - дотації вирівнювання місцевим бюджетам у сумі 17503900 гривень; - додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на вирівнювання фінансової забезпеченості у сумі 965700 гривень, яка розподілена між районним бюджетом та бюджетами міста і сіл району відповідно до порядку, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 07 травня 2010 року №286 «Про Порядок розподілу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на вирівнювання фінансової забезпеченості між районним бюджетом та бюджетами міста і сіл району на 2010 рік»; - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у сумі 37800 гривень; - іншої субвенції місцевим бюджетам району на здійснення фінансової підтримки спортивних споруд у сумі 230000 гривень. 5. Установити, що перерахування дотації вирівнювання місцевим бюджетам здійснюється шляхом застосування нормативів щоденних відрахувань від надходжень доходів до загального фонду районного бюджету (постанова Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 року № 490) згідно із додатком №4 до цього рішення. Суми дотації вирівнювання, недоодержані згідно з помісячним розписом районного бюджету, перераховуються управлінням Державного казначейства України в Голопристанському районі на підставі платіжних доручень фінансового управління за рахунок дотації вирівнювання, що одержується з державного бюджету до доходів загального фонду районного бюджету не пізніше 10 числа місяця наступного за звітним. 6. Відповідно до вимог Закону України № 1953 «Про міжбюджетні відносини між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст та їх об'єднань» установити, що у 2010 році розрахунок обсягу міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом і бюджетами територіальних громад сіл та міста районного значення проведено у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України, формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до відповідного місцевого бюджету) між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл і міста районного значення, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2004 року № 1782 «Деякі питання врегулювання міжбюджетних відносин» (зі змінами та доповненнями), постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2010 року №327 «Деякі питання врегулювання міжбюджетних відносин» та коефіцієнтів, частки нормативів бюджетної забезпеченості, встановлених розпорядженням голови районної державної адміністрації від 05 травня 2010 року № 281 «Про встановлення коефіцієнтів пофакторного впливу для формульного розрахунку обсягів міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом та бюджетами сіл і міста районного значення, коефіцієнтів визначення обсягу нерозподіленого резерву коштів бюджетам місцевого самоврядування на 2010 рік», згідно з додатком №5 до цього рішення. 7. Надати право районній державній адміністрації у разі необхідності здійснювати перерозподіл обсягів субвенції окремо, по кожному виду, виходячи з фактично нарахованих обсягів відповідних пільг, субсидій та допомоги населенню з подальшим затвердженням н на сесії. 8. Управлінню праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації здійснювати надання пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу у грошовій формі через адресну допомогу відповідно до порядку, затвердженого головою обласної державної адміністрації. 9. Установити обсяг повернення кредитів до спеціального фонду районного бюджету у сумі 40000 гривень та розподіл надання кредитів зі спеціального фонду, районного бюджету у сумі 40000 гривень в 2010 році. 10. Установити розмір резервного фонду районного бюджету на 2010 рік у сумі 30000 гривень. 11. Затвердити такий перелік захищених статей видатків загального фонду районного бюджету на 2010 рік за економічною структурою: - оплата праці працівників бюджетних установ; - нарахування на заробітну плату; - придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів; - забезпечення продуктами харчування; - оплата комунальних послуг та енергоносіїв; - поточні трансферти населенню; - поточні трансферти місцевим бюджетам. 12. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію державних та регіональних галузевих програм на загальну суму 1522800 гривень. 13. Розпорядники коштів районного бюджету мають право брати бюджетні зобов'язання у 2010 році, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, взятих на облік в управлінні Державного казначейства України в Голопристанському. районі в межах виділених їм асигнувань. Зобов'язання, взяті розпорядниками коштів районного бюджету без відповідних бюджетних асигнувань, не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є бюджетним правопорушенням. Будь-які видатки, пов'язані з утриманням бюджетних установ, можуть здійснюватися розпорядниками бюджетних коштів у разі, коли відсутня прострочена заборгованість із заробітної плати, а також за спожиті комунальні послуги та енергоносії. 14. Установити, що фінансування витрат з районного бюджету проводиться фінансовим управлінням районної державної адміністрації пропорційно до встановлених бюджетних призначень, відповідно до заявки бюджетної установи за помісячним розписом по головних розпорядниках коштів районного бюджету за повною економічною класифікацією. Передача бюджетних призначень внаслідок зміни головного розпорядника коштів по загальному і спеціальному фондах здійснюється у відповідності до вимог частини 6 статті 23 Бюджетного кодексу України. 15. Дозволити фінансовому управлінню районної державної адміністрації в процесі виконання районного бюджету за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів районного бюджету здійснювати перерозподіл видатків за економічною класифікацією в межах загального обсягу його бюджетних призначень по загальному та спеціальному (за винятком власних надходжень бюджетних установ) фондах, а по тих статтях, які затверджуються рішенням сесії районної ради, тільки на підставі змін, внесених до рішення. Забороняється без внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» збільшення бюджетних призначень по загальному та спеціальних фондах районного бюджету на: - оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків; - видатки на функціонування органів місцевого самоврядування за рахунок зменшення інших видатків. 16. Головні розпорядники коштів районного бюджету здійснюють фінансування розпорядників коштів нижчого рівня згідно з затвердженим планом асигнувань по повній економічній класифікації та несуть персональну відповідальність за пропорційне фінансування підвідомчих установ та цільове використання бюджетних коштів. Допущення нецільового використання бюджетних коштів у поточному чи минулому роках має наслідком: - для розпорядників бюджетних коштів — зменшення асигнувань цим розпорядникам на суму коштів, що витрачені не за цільовим призначенням; - для одержувачів бюджетних коштів — повернення коштів у сумі, що витрачені не за цільовим призначенням, у дохід районного бюджету. 17. Міській, сільським радам при затвердженні відповідних бюджетів забезпечити в повному обсязі потребу в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та нового розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за енергоносії, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків. 18. Розпорядникам коштів районного бюджету при виконанні бюджету забезпечити в повному обсязі проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами недопускаючи простроченої заборгованості із зазначених послуг. 19. Районній державній адміністрації у місячний термін за поданням головних розпорядників коштів районного бюджету затвердити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі, виходячи з обсягів призначень, затверджених їм згідно з додатком № 3 до цього рішення. Керівникам бюджетних установ — розпорядникам коштів районного бюджету забезпечити укладання угод по кожному виду енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання у натуральних одиницях відповідно до встановлених асигнувань. 20. Керівники установ і організацій, які отримують кошти з місцевих бюджетів: - здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг згідно з тендерними процедурами, передбаченими Законом України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти»; - здійснюють придбання медикаментів, продуктів харчування, інвентарю в першу чергу у товаровиробників району, а за їх відсутності — у вітчизняних товаровиробників, за винятком критично необхідних товарів, які не виробляються в Україні; - оплату товарів, робіт та послуг проводять після їх отримання, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами; - беруть бюджетні зобов'язання в обсягах, що не перевищують суми бюджетних призначень, у разі їх перевищення ці зобов'язання не підлягають оплаті за рахунок коштів районного бюджету; - забезпечують надходження благодійних внесків від юридичних та фізичних осіб у грошовій формі через рахунки бюджетних установ, відкриті в органах Державного казначейства в районі і складанням відповідних кошторисів за спеціальним фондом та спрямовують їх на зменшення зобов'язань по видатках загального фонду, які не забезпечені бюджетним фінансуванням і в першу чергу — на захищені статті. 21. Якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, встановлені додатком № 3 до цього рішення, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких сум у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату комунальних послуг та енергоносіїв. У разі, якщо відсутня така заборгованість, розпорядник бюджетних коштів спрямовує: - 50% коштів на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень; - 50% коштів на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною, функцією. 22. Керівникам бюджетних установ утримувати чисельність працівників бюджетних установ в межах типових штатів та здійснювати фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премію та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах або планах використання бюджетних коштів. 23. В обсягах видатків по головних розпорядниках коштів згідно із статтею 53 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» враховано введення з 1 січня мінімальної заробітної плати в розмірі 869 гривень, з 1 квітня — 884 гривень, з 1 липня — 888 гривень, з 1 жовтня — 907 гривень та з 1 грудня — 922 гривні на місяць. 24. Надати право районній державній адміністрації у разі виникнення тимчасових касових розривів районного бюджету, пов'язаних з тимчасовим дефіцитом коштів на фінансування захищених статей видатків, отримувати короткотермінові позички на їх покриття в Головному управлінні Державного казначейства в Херсонській області, та у разі незабезпечення виконання розрахунково визначених Міністерством фінансів України прогнозних надходжень обсягів доходів на 2010 рік, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, — безвідсоткові позики за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку, згідно з порядком та умовами, визначеними Кабінетом Міністрів України. 25. Відповідно до статті 40 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» та з метою недопущення нецільового використання коштів заборонити здійснювати з районного бюджету видатки, які мають провадитися згідно з Бюджетним кодексом України з іншого бюджету, така дія кваліфікується як нецільове використання бюджетних коштів, крім випадків, коли такі видатки здійснюються за рішенням районної ради за рахунок вільних залишків бюджетних коштів або перевиконання доходної частини загального фонду районного бюджету при відсутності заборгованості за соціально захищеними статтями видатків протягом року на будь-яку дату. Обсяги цих видатків безспірно вилучаються з відповідного місцевого бюджету органами Державного казначейства України у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, в тому числі — за рахунок зменшення трансфертів відповідному місцевому бюджету на відповідну суму. 26. З метою забезпечення необхідних умов функціонування дошкільних закладів та забезпечення дітей району дошкільною освітою для відкриття по Рибаль-чеській сільській раді однієї групи дошкільного навчального закладу при загальноосвітній школі, відкриття дошкільного навчального закладу в Старозбур'ївській сільській раді та в селі Лиманівка Чорноморської сільської ради Методикою розрахунку обсягу міжбюджетних трансфертів між районним, міським та сільськими бюджетами по Голопристанському району на 2010 рік передбачено кошти на розвиток дошкільної освіти сільських рад відповідно в сумах 78400 гривень, 156800 гривень і 78400 гривень. В разі, якщо цими сільськими радами кошти, що розраховані на розвиток дошкільної освіти, не» будуть використані за призначенням, їх необхідно повернути в районний бюджет в термін до 01 жовтня 2010 року для перерозподілу між міською радою та іншими сільськими радами на розвиток дошкільної освіти. 27. Доручити районній державній адміністрації в ході виконання районного бюджету у 2010 році вишукати додаткові кошти на збільшення асигнувань для забезпечення здійснення видатків по захищених статтях районних установ та для надання іншої субвенції на захищені статті місцевим бюджетам району, які не забезпечені бюджетними коштами у повному обсязі на період прийняття цього рішення. 28. Відповідно до частини 4 статті 80, частини 4 статті 24 Бюджетного кодексу України районній державній адміністрації звітувати перед сесією районної ради щоквартально про хід виконання районного бюджету та щомісяця — про витрачання коштів резервного фонду. 29. Відповідно до частини З статті 28 Бюджетного кодексу України опублікувати рішення про районний бюджет на 2010 рік в районній газеті «Голопристанський вісник». 30. Затвердити заходи щодо збільшення надходжень до місцевих бюджетів району у 2010 році. 31. Встановити, що додатки 1-8 до цього рішення є його невід'ємною частиною. 32. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань планування, бюджету та фінансів. Автор: Ганна КОБЕЦЬ, голова районної ради
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.035 |