|
Держжитлокомунінспекція вирішує питання у сфері ЖКГ
24.06.2010 / Газета: Херсонський вісник / № 25 / Тираж: 10000
І.Чим займається Державна житлово — комунальна інспекція у Херсонській області та яки результати її діяльності за рік існування? Участь у реалізації державної політики, контроль за дотриманням законодавства, стандартів, нормативів, норм, порядків і правил у сфері житлово-комунального господарства, розгляд звернень фізичних, юридичних осіб та вирішення їх проблем є одним із пріоритетних напрямків роботи Держжитлокомунінспекції. Так, до Державної житлово-комунальної інспекції в Херсонській області протягом 2009-10 рр надійшло на розгляд 232 звернення громадян, у тому числі, з Урядової «гарячої телефонної лінії» та «гарячої телефонної лінії» Держжитлокомунінспекції — 32, із них розглянуто, позитивно вирішено та надано відповіді на 209, що становить 90% від загальної кількості. З метою оперативного вирішення порушених у зверненнях питань, задоволення законних вимог громадян керівництвом інспекції проводяться наради, на які запрошуються керівники підприємств по обслуговуванню житла та ведеться особистий прийом громадян. Упродовж 2009-10 pp. керівниками інспекції проведено 79 особистих прийомів, на яких були присутні 113 громадян. В основному, питання житлово-комунального характеру піднімаються у зверненнях пенсіонерів, інвалідів війни, учасників бойових дій щодо надання роз'яснення по оплаті за житлово-комунальні послуги, а саме: вирішення питання заборгованості за житлово-комунальні послуги, реструктуризація заборгованості. Кожне звернення потребує ретельного вивчення, проведення відповідних робіт для задоволення законних вимог громадян. Так, з питань формування тарифів до інспекції звернулося 15 громадян міста тарифи на теплопостачання -8, водопостачання та водовідведення — 4, утримання будинків і споруд — 36 та по інших питаннях -16. Упродовж 2009-10 pp., у зв'язку із скаргами мешканців щодо якості послуг та рівня діючих тарифів, Державною житлово-комунальною інспекцією в області проведено 15 позапланових перевірок з питань дотримання вимог чинного законодавства суб'єктами житлово-комунальних послуг. Крім того, фахівцями інспекції проведено 7 планових перевірок суб'єктів господарювання, які надають послуги тепло-, водопостачання та водовідведення населенню, бюджетним установам та іншим споживачам. За результатами перевірок у всіх підприємствах встановлені порушення норм, нормативів та правил у сфері житлово-комунального господарства. Крім того, за результатами здійснених перевірок споживачам здійснено перерахунок за ненадані або надані не в повному обсязі житлово-комунальні послуги на загальну суму майже 80 тис. грн. На виконання урядових рішень, спрямованих на забезпечення сталого проходження опалювального сезону, Державною житлово-комунальною інспекцією у Херсонській області приділялась особлива увага щодо своєчасного забезпечення початку та сталого проходження опалювального сезону 2009-2010 pp. та наступного по м. Херсону і Херсонської області. Упродовж опалювального періоду 2009-10 рр здійснювався моніторинг проходження проблемних питань по входженню об'єктів житлово-комунального господарства в опалювальний сезон 2009-2010 pp., його проходження; аварійних ситуацій, які виникли по населеним пунктам області; та контролю щодо строків їх ліквідації. На теперішній час працівники інспекції приймають участь у перевірці підготовки тих об'єктів, на роботу яких в попередньому опалювальному сезоні були скарги громадян. На виконання вимог Постанови кабінету міністрів України від 20.05.09 №529, Держжитлокомунінспекцією у Херсонській області направлено листи районним державним адміністраціям, Управлінню житлово-комунального господарства міста та житловим організаціям з вимогою в найкоротший термін провести громадські слухання по тарифах на послуги житлових організацій та переліку погоджених комунальних послуг. На сьогоднішній день громадські слухання по тарифах та переліку послуг в розрізі кожного окремого будинку області ще не проводились. На теперішній час житлові організації працюють над розрахунками проектів тарифів. Після цих розрахунків буде складено графіки проведення громадських слухань по кожному дому окремо, в яких заплановано активну участь представників Державної інспекції. Державна житлово-комунальна інспекція у Херсонській області продовжує роботу щодо здійснення моніторингу, контролю та нагляду за суб'єктами у сфері житлово-комунальних послуг. 2. Проблеми та шляхи їх вирішення? В моєму розумінні, питання, якому необхідно терміново приділити особливу увагу, — це забезпечення додаткових заходів щодо безпечного використання газу в побуті. В державі станом на 07.06.2010 при використанні газу в побуті сталося 68 нещасних випадків, 148 осіб постраждало, з них загинуло 68 осіб. Вже в цьому році при використанні газу в побуті 10 червня у місті Коломия Івано-Франківської області отруїлися продуктами згорання шестеро людей, 13 червня у місті Дніпропетровську через отруєння продуктами згорання загинуло дві особи. Нещодавно в Херсоні по вул. Дружби отруїлося продуктами згорання молоде подружжя. Усі нещасні випадки сталися у квартирах п'ятиповерхових житлових будинків під час експлуатації опалювальних газових котлів при зачинених герметичних віконних склопакетах та працюючих витяжних вентиляторах. Причина нещасних випадків — виникнення зворотної тяги. Зокрема, на Херсонщині у 2009 році сталося 7 нещасних випадків, пов'язаних з використанням газу в побуті, при яких постраждало 15 осіб, з них 11 — смертельно і 4 особи травмовано. На протязі 2010 року вже сталося 6 нещасних випадків, пов'язаних з використанням газу в побуті, в наслідок яких постраждало 12 осіб, з них 3 — смертельно і 9 травмовано. Для вирішення зазначених питань необхідно постійно інформувати та застерігати населення області шляхом розташування соціальної реклами з безпечного користування газом у побуті на біл-бордах в м.Херсоні та містах обласного підпорядкування, у районах з компактним розташуванням газифікованих багатоквартирних будинків та у приватному секторі. В рекламі відобразити вимоги щодо справного стану димових та вентиляційних каналів та питання щодо безпечного користування балонами скраплених вуглеводневих газів. На жаль, обласна Програма по заміні внутрішньобудинкового газового обладнання з вичерпним строком експлуатації не виконана в повному обсязі. Необхідно передбачити заміну газових приладів, особливо у багатоквартирних будинках, людям похилого віку, малозабезпеченим родинам на електричні прилади. Також необхідно сприяти роботі спеціалізованим організаціям щодо перевірки стану димових і вентиляційних каналів житлових будинків та спільно з фахівцями ВАТ «Херсонгаз» розробити програми приведення їх, відповідно до вимог чинного законодавства. Потрібно визначити власників усіх багатоквартирних житлових будинків та осіб, відповідальних за безпечну експлуатацію їх систем природним та скрапленим газом, організувати випуск інформаційних листівок та розміщення у друкованих ЗМІ статей про наслідки порушень Правил користування газовими приладами. Вважаю за доцільне спільно з ВАТ «Херсонгаз» запропонувати власникам житлового фонду для контролю довибухових концентрацій природного газу в багатоквартирних житлових будинках встановити сигналізатори загазованості з виводом на колективну попереджувальну сигналізацію. Керівникам експлуатаційних організацій (ЖКГ, спілок співвласників багатоповерхових будинків) та газового господарства необхідно постійно вживати дієві заходи щодо проведення якісного планового та позачергового технічного обслуговування систем індивідуального опалення, водогрійних газових приладів, працездатності автоматики безпеки, справності димових та вентиляційних каналів у багатоквартирних житлових будинках та у приватному секторі. Тобто, для запобігання травматичних та смертельних випадків у використанні газу в побуті робота контролюючими організаціями, засобами масової інформації та місцевими органами самоврядування повинна вестися постійно. Повинен бути постійний аналіз проведеної роботи, недоліків роботи та заходів їх по вдосконаленню. Житлово-комунальне господарство в цілому — це, на жаль, одна велика проблема. Розв'язати її швидко не вийде, тому необхідно визначити пріоритети, в якому напрямку рухатись. Нещодавня трагедія із загибеллю двох малюків від вживання неякісної питної води у Вінницької та Тернопільській областях, на жаль, не привернула увагу херсонської влади до питання забезпечення городян якісною питною водою. Треба бачити прикру правду: вода в місті подається за графіком, а її склад, за окремими показниками, не відповідає вимогам чинного стандарту і подається за тимчасовим дозволом. До 40% води в місті втрачається через зношеність мереж водопостачання. Необхідно терміново направляти кошти на модернізацію водопровідно — каналізаційного господарства, а також обладнати локальними системами доочищення питної води тих об'єктів соціальної сфери у місті, де вода не відповідає стандартам якості. Необхідно почати зі встановлення таких систем в лікарнях, школах, дитячих садочках. Автор: В.В.МИКОЛАЕНКО, НАЧАЛЬНИК ІНСПЕКЦІЇ, ДЕПУТАТ ХМР ВІД БЮТ
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.036 |