![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Комфорт відчуємо... не скоро
02.12.2010 / Газета: Новий день / № 49 / Тираж: 36600
У години пік, добираючись на роботу чи навчання, нам доводиться опинятися у стані перманентного шоку — яким чином доїхати до потрібної зупинки з найменшими «втратами»: часу в заторах, ґудзиків під час посадки чи на виході? Вважаємо, що пощастило, коли маршрутка приходить вчасно і не потрібно стояти на одній нозі у тисняві салону, а є можливість сісти. Втім, таке трапляється рідко, здебільшого посеред дня. У години ж пік міський транспорт будь-якого маршруту під зав'язку набитий пасажирами, з дверей автобусів на зупинках при відкритих дверях стирчить то чиясь нога, то рука. Двері ніяк не зачиняються, і водій знервовано просить «висячих» вийти і почекати наступного. Звичайно, дертися до вже переповненого салону чи ні — особистий вибір кожного пасажира, але не завжди є можливість чекати невідомо скільки часу, доки транспорт стане вільнішим.Тожумови перевезення пасажирів все-таки мають бути набагато кращими, так би мовити, людянішими. І, можливо, під зав'язку переповнені марш- ругнітаксі—не найгостріша проблема, що турбує городян, однак вона щоранку добряче псує нерви і не менше дратує увечері, коли доводиться повертатися після робочого дня в спальні райони міста. Чому комфортні па- сажироперевезення тривалий час залишаються нерозв'язаним питанням? — Кожен транспортний засіб має свої технічні характеристики, прописані у техпаспорті. Вони передбачають кількість місць як для сидіння, так і для стояння. Більше людей, ніж вказано у паспорті кожного автобуса чи маршрутки, водій не має права перевозити, — пояснює начальникуправління транспорту та зв'язку Херсонського міськвиконкому Олексій Жакун. — Наше місто перенасичене транспортом малої та середньої пасажиромісткості — невеликими автобусами та ГАЗелями, які становлять близько половини від усіх транспортних засобів, зайнятих пасажироперевезеннями. За словами Олексія Леонідовича, на сьогодні вже прийнято рішення протягом одного-двох років замінити такий транспорт на той, що розрахований на 40 і більше пасажирів. Це дозволить здійснювати більш комфортне їх перевезення. Але ж терпіти городянам доведеться щонайменше рік-два! Приблизно за стільки часу начальник управління транспорту та зв'язку обіцяє почати заміну транспортного парку з ГАЗелей, вивівши їх першими з обслуговування маршрутів. Тож городянам доведеться запастися неабияким терпінням і надалі по півгодини і більше у скрученій позі з валізами та нестачею кисню в салоні від надмірної кількості людей діставатися до потрібних зупинок. Залишається лише сподіватися, що омріяний час «X» чиновники вкотре не перенесуть його через «об'єктивні причини». Автор: Олеся ТОВСТОЧУБ
|
Пошук:
![]() Сергій Токарєв
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.
![]() 15 грудня о 15:00 в АРТ-просторі за адресою вул. Європейська, 67 відкривається фотовиставка Одеської обласної організації Національної спілки фотохудожників України «Місто світла і тіні».
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
||||||||||||||||
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.012 |