ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




ВЛАДА МІСТА СТВОРЮЄ БРЕНД «ХЕРСОН»
14.04.2011 / Газета: Херсонський вісник / № 15 / Тираж: 10000

Про інформаційне прозвання Херсона як привабливого майданчика для реалізації інвестиційних проектів, створення позитив­ного зовнішньоекономічного іміджу міста та шляхи досягнення цієї мети, з точки зору влади, газеті «Херсонський вісник» розповів перший заступник міського голови Херсона В'ячеслав Ярьоменко.

Як органи місцевого самоврядуван­ня можуть інформаційно впливати на формування позитивного інвестицій­ного іміджу Херсона?

Міжнародна комунікація відіграє вирішальну роль у питанні залучення інозем­них інвестицій до економіки регіону, оскільки одним з важливих чинників, що впливають на інтенсивність залучення іно­земних інвестицій, є відсутність інформації в іноземних бізнес-структур або неякісна інформація про інвестиційні можливості міста. При цьому глобалізація, насамперед, її інформаційна складова, надає регіону унікальну можливість самостійного набут­тя зовнішньоекономічної суб'єктності. Усп­ішне ринкове позиціонування економічних можливостей Херсону з послідуючим про­суванням бренду «Херсон» у світовому інформаційному просторі може^ принаймні, частково, подолати негативнии інвестицій­ний державний імідж України як місця, спри­ятливого для вкладення інвестицій. Мото­ром цього процесу може стати запровад­ження моделей державно-приватного парт­нерства на основі сучасних комунікативних технологій.

У що виллється на практиці?

Найбільш ефективно подібна робота може здійснюватись в рамках Єдиної бази інвестиційних проектів на базі спеціально створеного Інтернет-порталу. Перевага цього підходу, у порівнянні зі звичайною Інтернет-сайтом, є те, що інформація не пасивно «висить» на практично невідомо­му місці в Інтернеті, а активно просуваєть­ся як безпосередньо до інвесторів, так і до проміжних структур (як на території України, так і за кордоном), до сфери компетенції котрих належить сприяння припливу іно­земних інвестицій.

- Які саме переваги має така база даних?

Ядром інформаційної системи є онлайно- ва Єдина база інвестиційних проектів (БІП), яка містить у стандартизованому вигляді всі інвестиційні проекти суб'єктів підприємниц­тва міста та забезпечує до них чотирьохрів- невий доступ різних категорій користувачів.

У першу чергу, це — суб'єкти підприєм­ництва, які мають потребу в інвестиціях та в яких наявні інвестиційні проекти, прохо­дять процедуру онлайн-регістраціїта отри­мують від адміністратора бази код персо­нального доступу для внесення своїх про­ектів до Бази за встановленими стандарта­ми.

Другий рівень такий. Потенційні інвес­тори та інформаційні посередники проходять процедуру онлаин-регістрації та от­римують в автоматичному режимі код персонального доступу для отримання розширеної інформації про наявні інвес­тиційні проекти, замовлення регулярної розсилки нових проектів, отримання пер­сональної інформаційної підтримки в онлайн-режимі.

Третій рівень. Всі користувачі Інтернету можуть без реєстрації продивлятися наявні інвестиційні пропозиції у скороченому ви­гляді, а також будь-яку іншу інформацію, яка може бути корисною для потенційних інвесторів та всіх інших залучених сторін.

Адміністратор бази (а це вже четвертий рівень доступу) має право розміщати на сайті будь-які матеріали, вимагати від суб'єктів підприємництва приводити свої інвестиційні проекти у відповідність до на­явних стандартів, здійснювати інформаційні розсилки та вести листування.

Хто конкретно буде втілювати ці ідеї?

Ініціатором і організатором процесу за­лучення інвестицій через БІП може стати муніципальна структура, яка за компетен­цією займається маркетингом міста. Це може бути окрема структура виконавчого комітету, проте, більш перспективним вба­чається самостійне Агентство муніципаль­ного маркетингу. Попередня підготовча робота може здійснюватись відділом про­гнозування і аналізу соціально-економічно- го розвитку міста управління економічного розвитку виконавчого комітету Херсонської міської ради. Зазначена структура виконує наступні функції в рамках реалізації проек­ту ЄБІП:

надає єдині стандарти формування інве­стиційних пропозицій та стежить за їх до­триманням суб'єктами підприємнице формує бази контактів інформаційних посередників як на території України, так і за кордоном: причетних державних струк­тур, неурядових організацій підтримки підприємництва, виставок, безпосередньо іноземних суб'єктів підприємництва, україн­ських, дипломатичних представництв за кордоном, міжнародних кредитних фондів тощо.

організовує доведення інформації, яка міститься в ЄБІП, до потенційних інвесторів та інформаційних посередників;

інформує суб'єктів підприємництва міста Херсона про потенційних інвесторів та інформаційних посередників;

веде попередні переговори з потенцій­ними інвесторами та інформаційними посе­редниками.

Рушійною силою процесу залучення інве­стицій є скоординована енергія суб'єктів підприємництва, які, усвідомлюючи ефек­тивність та пряму вигідність для себе сис­теми, беруть в ній участь як з точки зору змістовного наповнення бази, так й в плані фінансування створення програмного мо­дуля та його послідуючого розміщення в Інтернеті.

Автор: -

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Стендап-зірка Лєра Мандзюк у неділю вразить Одесу новою концертною програмою
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок. «Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»

Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.014