|
Пріоритетний напрямок діяльності
14.06.2011 / Газета: Трудова слава / № 23 / Тираж: 4714
Прокуратура району активно працює зі зверненнями громадян Відповідно до ст. 12 Закону України «Про прокуратуру» в органах прокуратури вирішуються звернення про порушення прав громадян і юридичних осіб, крім скарг, розгляд яких віднесено до компе¬тенції суду. Робота з розгляду звернень громадян і юридичних осіб вважається одним із пріоритетних напрямків діяль¬ності органів прокуратури. При цьому по¬няття звернення розуміється в широкому значенні: звернення, пропозиція, заява, скарга, клопотання, лист, запит, що адре¬суються органам прокуратури. Діяльність прокуратури з розгляду та вирішення звернень громадян складається з двох напрямків: розгляду заяв і скарг безпосе¬редньо в органах прокуратури всіх рівнів; нагляду за додержанням і застосуванням вимог Закону України «Про звернення гро¬мадян» усіма органами, підприємствами, установами, організаціями та посадовими особами. Розгляд звернень громадян в органах прокуратури проходить безкоштовно й оперативно, а у деяких випадках — термі¬ново, що суттєво відрізняється від розгля¬ду скарг у судах, тому громадяни надають перевагу прокуратурі в захисті своїх прав. За 2011 рік вирішено питання, порушені у 112 зверненнях, на особистому прийомі у прокуратурі району побувало 103 гро¬мадянина. Звернення, які розглядаються та вирішуються в органах прокуратури, — це одне із джерел інформації про пору¬шення законів. Вони дозволяють швидко реагувати на злочини, незаконні правові акти органів державної влади й органів місцевого самоврядування, протиправні дії посадових і службових осіб, інші пору¬шення. Вони є підставою до проведення перевірок фактів порушень законності, які містяться у зверненнях. Порядок роботи зі зверненнями чітко регламентовано Інструкцією, яка перед¬бачає всі стадії проходження звернень в органах прокуратури: від реєстрації до винесення рішення та реалізації заходів відновлення порушених прав громадян. За зареєстрованим зверненням проку¬ рор зобов'язаний прийняти одне з таких рішень: прийняти звернення до розгляду; передати його до підпорядкованої про¬куратури для вирішення; долучити до раніше отриманої скарги або рр матері¬алів кримінальної справи для вирішення по суті; направити до іншого відомства. Звернення направляються за належністю в 5-денний термін з повідомленням про це заявника. У зверненні вказуються прізвище, міс¬це проживання, а також ставиться підпис автора. Заява, скарга, пропозиція без за¬значення цих даних, а також без підпису автора визнаються анонімними й розгляду не підлягають. Анонімні звернення, які містять інформацію про підготовлені або вчинені злочини, направляються в право¬охоронні органи за належністю. Якщо приймається рішення про відмову в задоволенні вимог, то авторові про це повідомляється в письмовій формі. Від¬повідь має бути зрозумілою та вмотиво¬ваною. У випадку, коли вимоги заявника визнано обґрунтованими і звернення підлягає задоволенню, про це письмово повідомляється заявник із зазначенням заходів, ужитих на відновлення порушених прав. Відповіді про задоволення вимог заявників надаються працівником, який розглядав звернення, або іншою особою за вказівкою керівництва прокуратури. Законодавством забороняється надсилати звернення для вирішення тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються. Про направлення звернен¬ня до інших органів, на адресу підпоряд¬кованих чи інших прокурорів обов'язково повідомляється заявникові. Звернення, які надходять до проку¬ратури, згідно з чинним законодавством вирішуються протягом ЗО днів із дня надходження до прокуратури, а ті, що не потребують додаткової перевірки, — не пізніше 15 днів, якщо інший строк не вста¬новлено законодавством. Строки розгляду звернення обчислюються з наступного дня після реєстрації його в прокуратурі. Під час розгляду звернення не допускається роз¬голошення одержаних із нього відомостей про особисте життя громадян без їх згоди чи відомостей, що становлять державну , або іншу таємницю, яка охороняється законом, та іншої інформації, якщо це за¬чіпає права і законні інтереси громадян. Не допускається з'ясування даних про особу громадянина, які не стосуються звернення. На прохання громадянина, висловлене в усній формі або зазначене в тексті звер¬нення, не підлягають розголошенню його прізвище, місце проживання та роботи (ст. 10 Закону України «Про звернення громадян»). Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів прокуратури, має право: особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу; брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; знайомитися з матеріалами перевірки та бути присутнім під час розгляду заяви чи скарги. Громадяни також мають право: надавати додаткові матеріали або напо¬лягати на запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу, користуватися послугами захисника або організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це повноваження у встановленому законом в порядку; одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги; ви- магати відшкодування збитків, якщо вони с стали результатом порушень установле- р ного порядку розгляду звернень (ст. 18 г Закону «Про звернення громадян»). Відповідно до ст. 12 Закону України и «Про прокуратуру» в органах прокуратури в здійснюється особистий прийом громадян, и Прокурор Новотроїцького району здійснює а особистий прийом щовівторка з 9.00 до і- 18.00. Попередній запис не потрібен. Якщо с громадянин прийшов у інший день, його Г скерують до іншого працівника прокурату- 3 ри, але звернення обов'язково розглянуть. Е Раз на квартал прокурор здійснює виїзди к за місцем проживання або роботи, про що громадян попередньо інформують місцеві органи самоуправління. Автор: Михайло БРИКОВ, прокурор району
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.017 |