|
Машинобудівник – звучить гордо!
27.09.2011 / Газета: Каховська зоря / № 77-78 / Тираж: 8000
Недарма в одній жартівливій приказці мовиться, що краще від свята може бути тільки сподівання свята. От і я напередодні Дня машинобудівника з великим задоволенням підписую святковий наказ про відзначення і преміювання кращих представників трудового колективу за високі досягнення і професійну майстерність. Це вірна ознака того, що BAT «КЗЗСО» вийшов з фінансової та економічної скрути, причиненої як світовою кризою, так і внутрішньополітичними негараздами в Україні. І вийшов не ослабленим, як після тяжкої тривалої хвороби, а маючи потужний виробничий і науково-технічний потенціал, бо робота над його зміцненням не припинялася ні на день. Досить зазначити, що загальний обсяг виробництва, реалізації товарної продукції у поточному році в порівнянні з попереднім зросте на 70-80 відсотків, і більш, як удвічі перевищить показники докризового періоду. Найголовнішим досягненням є те, що у творчій співдружності ВАТ «КЗЗСО» й Інституту електрозварювання імені Є. Патона створено цілий ряд унікальних за своїми технічними характеристиками, а тому й конкурентоспроможних на світовому ринку машин і комплексів. Вперше у світовій практиці розроблено і впроваджено технологію по зварюванню в натяг довгих рейкових плітей, що лягло в основу будівництва безстикових колій, так званих «оксамитових» шляхів. Новітній метод пульсуючого оплавлення також здобув світове визнання і пройшов сертифікацію в Росії, Сполучених Штатах, Китаї і країнах Європи. Таким чином ВАТ «КЗЗСО» став співавтором і учасником масштабного інноваційного проекту по розширенню, модернізації та реконструкції національної залізничної мережі, націленого на забезпечення швидкісного руху і комфорту пасажирських перевезень. Про його важливість і значення для вітчизняної економіки свідчить той факт, що ця колективна робота удостоєна Державної премії України. Отже, наша колійна техніка, випуск якої освоїли в останні роки, і рейкозварювальні комплекси дуже й дуже потрібні українським залізницям. І не тільки... 95% світового парку підвісних і понад 60% стаціонарних машин (а це понад 2200 одиниць) виготовлені саме на ВАТ «КЗЗСО» і поставляються 70 країнам. Всього ж продукція заводу продається і працює більш, як в 100 країнах світу. Експортні поставки для нас -це гарантія стабільності і розвитку, а тому їх обсяги безперервно нарощуються. І в порівнянні з до-кризовим періодом мають зрости у 2-2,5 рази. Цього року проведено цілий ряд важливих переговорів, підписано контракти, взято курс не лише на зміцнення позицій на світовому ринку, а й розширення рамок міжнародного співробітництва. їх результатом, зокрема, стали замовлення з Великобританії на поставки новітніх рейкозварювальних машин К-930 і К-945. Характерною прикметою для нашої зовнішньоекономічної діяльності є відновлення співпраці з Російською Федерацією, де 97-98% машинного парку становить рейкозварювапьне устаткування виробництва ВАТ «КЗЗСО». І повернулися ми на російський ринок з модернізованими, вищого технічного рівня машинами і новими, вигідними для обох сторін пропозиціями. Тим паче, як і в «Укрзалізниці, так і у ВАТ «Российские железные дороги» в плані стратегічного розвитку до 2030 року чітко вимальовується бажання не лише модернізувати інфраструктуру і оновити рухомий склад, а й підвищити швидкість руху вантажних поїздів до 100-120 і пасажирських — до 160-200 кілометрів на годину. Вже опрацьовується ідея організації швидкісного руху поїздів у напрямку Київ-Москва, а у подальшому планується поєднати таким сполученням Москву з містами-мільйонниками Сходу України. Завдяки динамічному розвитку завод залишається найбільшим бюджетоутворюючим підприємством Каховки, роблячи вагомий внесок в соціально-економічний розвиток міста. Зараз зарплата працівникам заводу (її середній розмір становить понад 2,4 тис. гривень) виплачується регулярно, вчасно і, головне, — не в конвертах. Приємно відзначити той факт, що чимало кваліфікованих робітників та інженерів, котрі свого часу здобули професію і освіту, а потім розлетілися по світах у пошуках кращого заробітку, повертаються назад. Це більш, ніж переконливе свідчення того, що вдома (а завод для заводчан завжди був рідною домівкою) завжди краще. Сьогодні ми відчуваємо гостру потребу в досвідчених кадрах, але думаємо і про перспективу: власними силами вчимо майбутніх фахівців — токарів, фрезерувальників, слюсарів. Також потрібні спеціалісти, які вміють працювати на новому, сучасному технологічному обладнанні. Продовжуємо вкладати чималі кошти і в створення нормальних умов для праці та відпочинку, зокрема, в підготовку до роботи взимку. Триває реконструкція системи опалення, щоб всі виробничі і побутові службові приміщення були забезпечені теплом. Стараємося до настання зимових холодів запустити систему опалення в двох великих цехах — механоскладальному і цеху крупних машин. Обидві заводські бази відпочинку, незважаючи на безпідставні чутки про їхній продаж, були заповнені весь оздоровчий сезон, працюватимуть також і в подальшому. Шкода, що наша перлина — заводський санаторій-профілакторій — через недолугу інструкцію Міністерства охорони здоров'я (між іншим, останній серед відомчих оздоровчих закладів по всій Україні) припинив свою діяльність. Але ми розширили медсанчастину, передали їй діагностичне устаткування, яке було в профілакторії. Тож працівники заводу в плані медичного обслуговування не зазнають втрат. І, взагалі, ми не збираємося відмовлятися від наших давніх традицій, закладених багато років тому. Свідченням тому є і заводська спартакіада, котра стартувала минулого тижня. Також за усталеною традицією 69 почесних ветеранів отримають до свята грошову винагороду. Чимало з них і досі несуть трудову вахту на підприємстві, яке стало їхньою долею. Це, зокрема, токарі Віктор Вдовиченко, Володимир Слюсаренко і шліфувальник Петро Височин з цеху великих машин і зварювальних комплексів, бригадир складальників електричних машин та апаратів цеху колійної техніки Віктор Крамаренко і бригадир слюсарів цеху великих машин і зварювальних комплексів Володимир Кисельов та багато інших. Когорту почесних ветеранів цього року поповнили начальник механоскладального цеху Володимир Циганков і бригадир електромонтажників-схемників Любов Черних. До Книги пошани із врученням свідоцтва та грошової премії внесені заступник технічного директора Олег Причина, розмітник цеху великих машин і зварювальних комплексів Володимир Терешкін, начальник фінансового відділу Світлана Литвиненко. Шановні заводчани! Я щиро вам дякую за вашу старанність, наполегливість, професійну майстерність, з яких і тримається авторитет нашого підприємства як світового лідера в галузі електрозварювання. Від імені правління, профспілкового комітету акціонерного товариства поздоровляю вас святом. Хочу, щоб ви пишалися професією машинобудівника і промовляли з гордістю: «Ми — із ВАТ «КЗЭСО»! Автор: Ярослав МИКИТИН, голова правління ВАТ «КЗЗСО»
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.021 |