ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




«Чумак» намерен начать производить продукцию под ТМ Aro для сети Metro
14:22 / 10.10.2007

ХЕРСОН, 10 ОКТЯБРЯ 2007 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — ЗАО «Чумак» намерен начать производство основных видов продукции (кетчупов, соусов, майонезов, томатной пасты, томатного сока, макаронных изделий, подсолнечного масла и консервированных овощей) под ТМ Aro для Metro Cash & Carry, передает корреспондент ИА «Контекст-Причерноморье».

Об этом агентству сообщил директор по развитию компании «Чумак» Йохан Боден.

По его данным, в настоящее время менеджеры компании «Чумак» ведут переговоры с сетью оптовых супермаркетов Metro Cash & Carry о производстве продукции под ТМ «Aro», являющейся собственной торговой маркой этой сети.

Такой договор позволит «Чумаку» увеличить объемы производства основных видов продукции, которые сейчас выпускаются под ТМ «Чумак» и «Дарина».

На сегодняшний день компания «Чумак» производит продукты для сетей супермаркетов Fozzy Group (сети «Сільпо», «Фора», Fozzy) под собственной ТМ «Премія». Кроме того, в 2001 г. «Чумак» выиграл тендер на производство майонеза и кетчупа «Calve» для компании Unilever.


Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Сергій Токарєв розповів про способи зміцнення та масштабування стартап-екосистеми ЦСЄ
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.

Одеська національна опера 26 та 27 грудня запрошує на заключні у 2025 році покази балету «Снігова Королева»
Балет «Снігова Королева» на музику Туомаса Кантелінена у постановці творчої команди театру надихає, зворушує і повертає віру в казку маленьким і дорослим глядачам та не втрачає актуальності попри свою холодну назву — ні в спеку, ні коли на вулиці сніжить. Адже його сенси — поза сезоном і поза часом: про силу любові, яка здатна розтопити будь-яку кригу, про вірність, вибір серця і шлях крізь випробування.

Останні новини:
20:23 28.12.2025
20:20 28.12.2025
11:13 28.12.2025
11:10 28.12.2025
11:00 28.12.2025


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 1.853