|
МИНУЛОРІЧНЕ ГАСЛО Укрпошти. Чи почули його в. усіх дирекціях?
20.02.2010 / Газета: Вечерний Николаев / № 21(2884) / Тираж: 7500
Створити ідеальну для всіх підприємств систему мобілізації працівників неможливо. Так само, як неможливо не зважати на особливості різних професій. Беззаперечною є і специфічність поштової роботи. Тому при розробці стратегій розвитку українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта» неодмінно враховано проблеми та досягнення філій, побажання й ініціативи окремих працівників. Зі свого боку, кожен працівник має бути максимально сумлінним і самокритичним. Таким чином, у минулому році було вибрано гасло як мобілізуючий чинник для поштовиків: «Ефективність та динамічність — шлях до якості. Починай з себе!». 2009 рік завершився. Що зроблено? Чи застосували гасло українські поштовики сповна? Про все — по черзі. Без сумніву, невід'ємним елементом реалізації стратегії Укрпошти є проведення іміджевих заходів. Упродовж минулого року філії активно налагоджували комунікативні зв'язки із споживачами. Було проведено чимало соціологічних опитувань: щодо послуг поштового зв'язку, щодо якості обслуговування пересувними відділеннями поштового зв'язку, щодо послуги «Електронний квиток» та інших поштових послуг. У рамках відзначення державних свят поштовики організовували виносну торгівлю, брали участь у ярмарках, торгових, шкільних та філателістичних виставках. Українські поштовики у своїй роботі керуються принципом ефективності, що є одним із ключових слів минулорічного гасла. Неспроста «effectivus» у перекладі з латинської означає «діяльний, творчий». Бо поштова справа вимагає значних творчих умінь — генерувати нові ідеї, знаходити альтернативні шляхи рішення проблем, а також популяризувати поштові послуги серед населення. Скажімо, у 2009 р. проводилися творчі конкурси: «Гідні умови праці як основа достойного життя», «Права клієнта як аспект прав людини», «Мальовнича Україна очима талановитої молоді, «Напиши листа і розкажи, чому важливо говорити про СНІД і захищати від нього один одного», конкурс дитячих малюнків «Поштарики Діда Мороза». Найбільш резонансними подіями можна назвати заходи до Дня передплатника, акції «Кур'єрська доставка», Єдиний електронний квиток» та «Ліки на замовлення». Усі зазначені заходи були заплановані генеральною дирекцією Укрпошти. Та, зважаючи на слова гасла, — «Починай з себе!» — філії підприємства ініціювали проведення позапланових заходів. Скажімо, Донецькою, Закарпатською, Кримською, Запорізькою дирекціями напередодні Дня знань проведено «Шкільний базар» з метою максимальної реалізації канцелярських засобів, представлених в мережі об'єктів поштового зв'язку. Ці заходи надали можливість дирекціям збільшити обсяги реалізації ТНС. Кіровоградською дирекцією в період з червня по вересень 2009 року було проведено акцію, за умовами якої кожен клієнт при купівлі періодичних видань в ОПЗ м. Кіровограда на суму не менше З0 грн. отримує талон на 3% знижку в 4-х магазинах (зокрема, на комп'ютерну техніку, автоаксесуари, текстильну та дитячу продукцію). Цей захід сприяв залученню нових клієнтів, збільшенню доходів від реалізації періодичних видань. Мешканцям Луганська минулий рік запам'ятався святкуванням 214-річчя рідного міста. Однією із запланованих урочистих дійств була виставка квітів «Таємниця чарівності квітів». Поштовики Луганської дирекції презентували свою композицію з квітів у вигляді шахівниці. Фігурами були представлені дівчата'у незвичних сукнях, оздоблених живими квітами. Не секрет, що, аби зацікавити споживача, потрібно насамперед привернути його увагу. Яскрава композиція із квітів і була тим вогником, до якого збігалися мешканці й гості міста. Та потім завдяки луганським поштовикам інтерес людей було спрямовано на марки, конверти, газети; журнали та товари першої необхідності. Гасло цієї акції, що відбулася в рамках виїзної торгівлі, поштовики обрали напрочуд влучне. «Жодного дня без пошти, навіть у свята». Власними оригінальними ідеями відзначилася й Одеська дирекція, організувавши зйомку дитячої передачі «Телемілітрямдія» з метою ознайомлення дітлахів із професією листоноші та відродження інтересу й поваги до роботи поштарів. Завдяки трансляції цієї передачі на місцевому телебаченні діти дізналися, як правильно зазначати адресу на поштових конвертах, як відправляти посилки, що таке філателія та чимало цікавого про непросту працю поштовиків. А до дня міста одесити відкрили новий пункт «Кур'єрська доставка». Всі ці та інші заходи дають змогу впевнено констатувати: гасло Укрпошти-2009 та практика поштовиків не існували окремо. Ефективністю й динамічністю як основними принципами роботи користувалися всі дирекції Укрпошти. Щоправда, результати, яких вони досягли, були різними: комусь вдалося досягти більшого, хтось, навпаки, не зумів реалізувати певні задуми. Але для всіх філій головним і завжди актуальним завданням залишається розвиток підприємства.. Тож кожен має цілеспрямовано йти до своєї цілі. Кожен має не озиратися назад. Кожен має почати з себе! Автор: Прес-центр Укрпошти.
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.019 |