ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




ДАІ проти спеки та правопорушень
14.08.2010 / Газета: Рідне Прибужжя / № 88(2976) / Тираж: 6008

У середу, 11 серпня, відбулася прес-конференція за участю заступника начальника УДАІ УМВС України в Миколаївській області Олега Георгійовича Тонканцова. Він зауважив, що, незважаючи на примхи погоди й сильну спеку, працівники ДАІ не залишать дороги без нагляду, і поділився результатами роботи Державтоінспекції.

З початку 2010 року, повідомив Олег Георгійович, на території області сталося 1?327 дорожньо-транспортних пригод, з яких 269 — автопригоди, в результаті яких 46 людей загинуло і 338 отримали травми. Проте у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість ДТП, у яких постраждали люди, зменшилась на 27,9?%. Серед найпоширеніших порушень: перевищення встановленої швидкості (19?360 випадків), керування транспортом у нетверезому стані (11?911), порушення правил зупинки та стоянки (21?878), правил проїзду перехресть (10?171), правил обгону (5?054) та інші.

Велика увага приділяється контролю за роботою пасажирського транспорту. З початку року співробітниками ДАІ перевірено 19?000 пасажирського транспорту, виявлено 1?839 автобусів з технічними несправностями та припинено понад 7?600 порушень водіями пасажирського транспорту, у тому числі керування автотранспортом у стані алкогольного сп'яніння, створення аварійних ситуацій на дорогах, проїзд на забороняючий сигнал світлофору, порушення правил перевезення пасажирів.

Заступник начальника УДАІ УМВС України в Миколаївській області зауважив, що значна увага приділяється питанням техогляду автотранспорту, який в області здійснюється 19 суб'єктами господарювання (17 стаціонарних і 2 пересувних); питання дорожнього нагляду та реєстрації транспортних засобів, зокрема мопедів, строк реєстрації яких подовжено до 1 листопада цього року, а загальна кількість зареєстрованих становить 2?052 мопеди.

З метою виявлення та знищення незаконних посівів конопель та снодійного маку і притягнення винних до відповідальності на території області з 1 червня цього року розпочато операцію «Мак-2010», яка триватиме до 30 вересня. За результатами здійснених перевірок було виявлено 103 факти незаконного обігу наркосировини та вилучено понад 5 кг наркотичної речовини, 2?313 кущів конопель та 6 кущів снодійного маку.

Після короткого звіту заступника начальника УДАІ УМВС України в Миколаївській області Олега Тонканцова журналісти мали змогу поставити й свої питання. Насамперед, у зв'язку з надзвичайною спекою, журналістів цікавили факти, пов'язані із попередженням пожеж:

«Державтоінспекцією області разом з лісовими господарствами, з місцевими органами влади проводиться певна робота. На сьогоднішній день розроблена дислокація у місцях, де у нас є ліси, під'їзні дороги і всього по області виставлено 17 постів ДАІ, які працюють цілодобово. Крім того, лісовим господарствам, місцевим органам влади видані відповідні приписи про перекопування під'їздів до лісу, встановлення різноманітних інформаційних панно, дорожних знаків», — зазначив Олег Георгійович. Сама ж функція державтоіспекторів, за його словами, полягатиме в тому, щоб не допустити проїзду транспортних засобів у лісові масиви, адже у вихідні та й не лише, коли більшість громадян виїжджає на відпочинок на природу, небезпека виникнення лісових пожеж значно зростає.

Ще одне питання дуже актуальне в літню пору — збирання та транспортування врожаю і, відповідно, зростання у місті кількості вантажівок. Державтоінспекція не залишилася осторонь і цієї проблеми.

«На сьогодні є розпорядження міськвиконкому, — прокоментував Олег Тонканцов, — про те, щоб на під'їздах до міста Миколаєва встановити диспетчерські пункти, біля котрих цілодобово виставлені наряди ДАІ. Зараз таких працює два: один на під'їзді зі сторони Одеси, інший — Слов'янський базар — з боку Баштанки. Термінали доволі великі, і на них можна розмістити вантажний транспорт для попереднього відстоювання. Там знаходяться не співробітники ДАІ, а звичайні громадяни, котрі реєструють цей транспорт і видають спеціальний талон, без якого не повинні приймати цей автомобіль на прийомному пункті. Видають його після того, як диспетчери зв'яжуться із відповідним прийомним пунктом, куди направляється вантажівка».

Це дозволяє зменшити кількість вантажного транспорту у місті, адже автомобілям так чи інакше доводиться стояти на прийомному пункті, очікуючи своєї черги. А часто буває, що місця на таких пунктах бракує і тоді вантажівки чекають просто на вулицях, чим створюють численні незручності як для інших учасників дорожнього руху, так і для звичайних громадян. Затрат у часі на отримання талону немає, різниця лише в тому, де стоятиме вантажівка: у місті на прийомному пункті чи за межами міста. І другий варіант виглядає набагато кращим. Єдина проблема полягає в тому, щоб на пунктах прийому не пропускали автомобілі без наявності відповідного талону. На сьогодні також передбачається розміщення відповідних інформаційних панно: визначені місця, у розробці знаходиться текст панно, щоб водії знали, що прийом зерна відбуватиметься через диспетчерський пункт. Варто також зазначити, що такі пункти оснащені усіма зручностями, чого немає безпосередньо на пунктах прийому зернових.

Зазначив заступник начальника УДАІ УМВС України в Миколаївській області, що найближчим часом планується встановлення нових світлофорів на перехресті вулиць Пушкінська — Макарова та Космонавтів — Нагірна.

Крім того, Олег Тонканцов надав журналістам роз'яснення, як повинен поводитись інспектор ДАІ при перевірці документів, а також, які права має при цьому сам водій:

«Коли інспектор зупиняє водія, йому необхідно бачити його реакцію. Коли той їде, в нього на автомобілі не написано, що водій перебуває у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння, для цього є відповідні ознаки. Тому інспектор дивиться на стан водія: нервовість, тремтіння рук, тим паче при розмові обов'язково відчувається запах алкоголю. Працівник Державтоінспекції, зупинивши автомобіль, повинен підійти, відрекомендуватись, пояснити водію причину зупинки, при цьому у нього має бути нагрудний знак з його номером». Відповідаючи на запитання журналістів, Олег Георгійович також додав, що водія автотранспорту не мають права змушувати сісти в машину інспектора ДАІ і його відмова не буде розцінена як непокора правоохоронним органам.

Насамкінець заступник начальника УДАІ УМВС України в Миколаївській області зазначив, що в ДАІ проводяться перевірки, як відкриті, так і приховані, щодо попередження і виявлення корупційних дій.

Автор: Тетяна КОРЕНКІВСЬКА

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Форум «Ярмаркова культура: сучасність завдяки традиціям»
10 листопада о 14:00 Одеська національна наукова бібліотека та громадська організація «Десяте квітня» запрошують на форум «Ярмаркова культура: сучасність завдяки традиціям». Форум проводиться за підтримки Агентства ООН у справах біженців і Першого міжрегіонального відділу Інституту національної пам'яті. Його мета – дослідження багатства культур українського степу, що став місцем єдності різноманітних етносів, які його населяють.

Останні моніторинги:
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.017