ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




Володимир Чайка: «Ремонт дороги в Корабельний район — наша спільна перемога»
01.09.2010 / Газета: Український Південь / № 29(873) / Тираж: 3000

Підходить до завершення літній сезон ремонту міських доріг. Яким він був, і чи вдалося міській владі втілити свої плани? Це питання кореспондент «ВН» поставив Миколаївському міському голові Володимиру Чайці.

- Нагадаю читачам «Вечірки», що минула зима була дуже суворою, з різкими перепадами температур. Дорожнє покриття, куди потрапляли атмосферні опади, замерзали, а потім знову танули, просто «рвало». Багато дороги не витримали такого випробування. Дивитися на них було боляче, а їздити по них — абсолютно неможливо. Тому міська влада і вирішили провести у місті масштабний ремонт доріг з залученням банківського кредиту. Володимире Дмитровичу, а чому основні роботи почалися не відразу ж після настання теплої погоди, а з затримкою? — Це пов'язано з пошуком фінансування. Грошей у міському бюджеті виявилося недостатньо, а взяти кредит у банку — завдання не з простих. На це у нас пішло в загальній складності близько трьох місяців, включаючи прийняття рішень на рівні міськради, отримання підтвердження з Мінфіну. Добре ще, що кредитний рейтинг Миколаєва високий, інакше ми взагалі могли б залишитися без кредиту. У результаті проведеної роботи ми отримали кредит від ERSTE-банку в 25 млн. грн. на три роки під 19% річних з правом пролонгації виплат. Для міста це більш ніж прийнятні умови. Паралельно, не чекаючи відкриття кредитної лінії, міська рада ухвалила рішення, що дозволяє дорожньо-ремонтні роботи для тих фірм, які готові були вкласти в це власні оборотні кошти з наступною компенсацією за рахунок кредиту. Оскільки за експлуатацію доріг у місті відповідає ЕЛУ автодоріг, це підприємство і було визначено депутатами в якості одержувача кредитних ресурсів і генпідрядника, який може залучати для роботи інших підрядників. На конкурсній основі було визначено два таких підрядника — миколаївська фірма «Автодорстрой САА» та львівська фірма «Гарант». З отриманого кредиту ми виділили 20 млн. грн. на ремонт магістральних доріг і ще 5 млн. грн. — на ямкові ремонти. — «Хітом» нинішнього літа стало відновлення Жовтневого проспекту на перегоні від Широкобалківского мосту до в'їзду в Корабельний район. Навіть у найкращі роки на цю дорогу у міста не вистачало грошей, розрахунки на допомогу розташованих тут супермаркетів також не виправдалися, а тут раптом узяли — і зробили! — Та там і дороги фактично не було — один напрям, асфальтобетонне покриття давно зносилося і було повністю розбите. Багато миколаївці, напевно, пам'ятають, що в нинішньому вигляді ця дорога була побудована ще в 70-ті роки, коли Жовтневе приєднали до Миколаєва, а пізніше почали будувати глиноземний завод. Вперше за всі ці роки ми виконали масштабний ремонт цієї дороги: спочатку за допомогою фрези зняли старе розбите покриття, а потім львівські шляховики поклали новий шар асфальтобетону. Ремонт Широкобалківского перегону — велика перемога для всієї міської громади. А до Дня міста ми завершимо і виконання розмітки на цій дорозі. — До речі, говорять, що розмітка у нас виконується неякісно ... — Сьогодні підстав для таких розмов немає. Для якісного виконання розмітки львів'яни залучили херсонського субпідрядника, який має в своєму розпорядженні необхідну спецтехніку, використовує якісні наповнювачі та спеціальні технологічні добавки. Херсонці, про які йде мова, мають великий досвід роботи на трасах Київ — Сімферополь, Миколаїв — Херсон та інших. Ми домовилися, що вони також виконають розмітку на проспекті Леніна, вул. Пушкінській, проспекті Героїв Сталінграду. Повторюю, йдеться про якісну розмітку, що дозволяє забезпечити безпеку дорожнього руху. — Скільки всього грошей було витрачено на ремонт з бюджету і за рахунок кредиту? — Всього на капітальний та ямковий ремонт доріг Миколаїв нинішнім літом витратив 27 млн. грн., 25 млн. з яких, як я вже сказав, залучені кредитні ресурси. Крім нашої гордості — перегону на Жовтневому проспекті, виконано ремонт цілого ряду інших вулиць. Зроблено частину проспекту Миру, відремонтована вул. Генерала Карпенка, починаючи від спортшколи «Надія», відремонтована дорога на Намив аж до супермаркету «Амстор», виконано поточний і ямковий ремонт восьми вулиць у Корабельному районі, ремонт у напрямку ракетного Урочища, вулиць Чкалова, Чигрина, Бузника, Фрунзе, 8 Березня, вулиць у Матвіївці і Тернівці. До речі, ми широко використовували таку новацію. Весь старий асфальт, який знімався при фрезеруванні доріг, перш ніяк не використовувався і просто лежав під відкритим небом. Тепер ми використовуємо його для ремонту доріг на міських околицях — там, де колись вони були виконані в білому покритті і з тих пір розкотити до неможливості. Асфальт з-під фрези укладається верхнім шаром, покращуючи якість дороги. Звичайно, краще було б застелити всі асфальтобетоном аж до самого останнього внутрішньоквартального проїзду, але на це не вистачить ніякого бюджету. Тому доводиться використовувати з максимальною ефективністю те, що маємо. — Які вулиці будуть відремонтовані в майбутньому? — Сьогодні у планах міської влади ремонт вулиці Космонавтів. Це одна з основних магістральних вулиць Миколаєва та ігнорувати той стан, в якому вона знаходиться, ми просто не маємо права. Так що дорожній ремонт триватиме з тим, щоб дороги нашого міста з кожним роком ставали все краще і комфортніше.

Автор: mukola.net

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Форум «Ярмаркова культура: сучасність завдяки традиціям»
10 листопада о 14:00 Одеська національна наукова бібліотека та громадська організація «Десяте квітня» запрошують на форум «Ярмаркова культура: сучасність завдяки традиціям». Форум проводиться за підтримки Агентства ООН у справах біженців і Першого міжрегіонального відділу Інституту національної пам'яті. Його мета – дослідження багатства культур українського степу, що став місцем єдності різноманітних етносів, які його населяють.

Останні моніторинги:
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.011