ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




Виробництво та ринок рослинницької продукції
04.11.2010 / Газета: Рідне Прибужжя / № 122(3010) / Тираж: 6008

За даними Головного управління статистики у Миколаївській області станом на 1 жовтня п.р. господарствами всіх категорій намолочено 21982,3 тис.ц зерна (в початково оприбуткованій вазі), що на 11% менше, ніж на відповідну дату минулого року. Основними зерновими культурами традиційно є пшениця та ячмінь, які складають відповідно 48% та 42% від загальнообласного виробництва зерна. Кукурудзи на зерно зібрано 1539,6 тис.ц, у 2 раза більше рівня попереднього року.

Збільшились у порівнянні з 1 жовтня 2009 року обсяги вирощування соняшнику (на 26%) і становили 3976,9 тис.ц, ріпаку — у 2 раза (1220,3 тис.ц), сої — у 4 раза (199 тис.ц).

Господарствами всіх категорій накопано 1699,4 тис.ц картоплі (по 87,1 ц з 1 га), що на 2% більше ніж торік. Виробництво овочів відкритого ґрунту зросло проти відповідної дати 2009р. на 14% та склало 3100,7 тис.ц, плодоягідної продукції — на 24% (310,9 тис.ц).

Продаж продукції є не менш важливим процесом, ніж її виробництво. Обсяг реалізації продукції рослинництва сільськогосподарськими підприємствами (крім малих) порівняно з січнем-вереснем 2009р. зменшився на 1%. ЇЇ частка в загальній вартості реалізованої продукції сільського господарства склала 89%. Серед видів рослинницької продукції порівняно з аналогічним періодом минулого року збільшилися обсяги продажу кукурудзи на зерно на 55%, сої — у 3 раза, ріпаку — у 2 раза, овочів — на 8%, плодів та ягід — на 32% та винограду — на 2%. Проте зменшилися обсяги реалізації зернових та зернобобових культур (на 5%), насіння соняшнику (на 18%) та картоплі (на 40%).

Для аграріїв області найбільш привабливим каналом продажу продукції рослинництва залишається реалізація комерційним структурам та іншим підприємствам. За цим каналом сільгосптоваровиробниками одержано 89% грошової виручки. Найвагомішим джерелом надходження коштів був продаж зернових культур та соняшнику, на які припадало 52% та 24% виручки від реалізації рослинницької продукції.

Середні ціни продажу продукції рослинництва сільськогосподарськими підприємствами за всіма напрямками реалізації в січні-вересні п.р. порівняно з січнем-вереснем 2009р. зросли на 35%. Збільшилися середні ціни на зернові та зернобобові культури на 34%, кукурудзу — на 23%, насіння соняшнику — на 50%, сою — на 14%, ріпак — на 17%, картоплю — на 37%, овочі — на 5%, плоди та ягоди — на 25%, виноград — на 15%.

Автор: Головне управління статистики у Миколаївській області

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Форум «Ярмаркова культура: сучасність завдяки традиціям»
10 листопада о 14:00 Одеська національна наукова бібліотека та громадська організація «Десяте квітня» запрошують на форум «Ярмаркова культура: сучасність завдяки традиціям». Форум проводиться за підтримки Агентства ООН у справах біженців і Першого міжрегіонального відділу Інституту національної пам'яті. Його мета – дослідження багатства культур українського степу, що став місцем єдності різноманітних етносів, які його населяють.

Останні моніторинги:
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев
01:01 31.05.2011 / Вечерний Николаев


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.013