ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Торговые марки «Садочок» и «Сандора» вошли в десятку самых популярных украинских брендов в 2008 году
13:42 / 17.11.2009

НИКОЛАЕВ, 17 НОЯБРЯ 2009 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ – Торговые марки «Садочок» и «Сандора», принадлежащие компании «Сандора», вошли в десятку самых популярных украинских брендов в 2008 году, передает корреспондент ИА «Контекст-Причерноморье».

Об этом сегодня, 17 ноября, агентству сообщили в пресс-службе Николаевской региональной торгово-промышленной палаты.

Согласно рейтингу украинских брендов, проведенном журналом «Фокус», в 2008 году 30 самых популярных торговых марок Украины заработали почти 24 млрд. грн. Первое место рейтинга заняла ТМ Roshen, продажи которой в прошлом году составили 3 млрд. 400 млн. грн.

На втором месте пивной бренд «Черниговское». Под этой торговой маркой в Украине продается каждая четвертая бутылка пива, а суммарные продажи в 2008 году составили 2 млрд. 600 млн. грн.

Третье место досталось курятине под ТМ «Наша Ряба». «Наша ряба» на долю которой пришлось 2 млрд. грн., полученных от продаж.

Следом за тройкой лидеров идут ТМ «АВК» (продажи 1 млрд. 700 млн. грн.), ТМ «Хортица» (1 млрд. 300 млн. грн.), ТМ «Конти» (1 млрд. 100 млн. грн.), ТМ «Садочок» (1 млрд. 80 млн. грн), ТМ Nemiroff (1 млрд. 20 млн. грн.), ТМ «Сандора» (1 млрд. грн.), замыкает десятку лидеров ТМ «Биола» (900 млн. грн.).


Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Американський стартап Toothio – новий напрям інвестицій Roosh Ventures
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.

Сила духу і оптимізм: «Давня Казка» презентує пісню та кліп «Будьмо» про єдність українців
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.

Останні новини:
16:36 08.01.2025
16:32 08.01.2025
16:07 08.01.2025
15:38 08.01.2025
14:07 08.01.2025


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.944