|
139 тысяч гривен возвратили людям за некачественные товары и услуги в І полугодии
15:33 / 17.07.2007
НИКОЛАЕВ, 17 ИЮЛЯ 2007 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ – 139 тыс. грн. возвратили людям за некачественные товары и некачественные услуги в І полугодии, передает корреспондент ИА «Контекст-Причерноморье». Об этом агентству сегодня, 17 июля, сообщила заместитель начальника Управления по делам защиты прав потребителей Ирина Цыган. По ее словам, Управление постоянно рассматривает жалобы на некачественные услуги, только за минувшее полугодие получено около 250 заявлений, касающихся некачественных услуг. Среди них наиболее распространенные жалобы на некачественный ремонт, некачественное изготовление столярных изделий, металлопластиковых окон, мебели, невыполнение условий договора, нарушение сроков. Так, за 1-е полугодие по жалобам горожан сотрудники Управления проверили 91 предприятие, 30 дел передано в суд. |
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні новини:
09:39 25.11.2024
09:28 25.11.2024
09:23 25.11.2024
09:18 25.11.2024
09:00 25.11.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 1.623 |