Модератори:
Іван Ліптуга, президент Національної туристичної організації України;
Алла Гудзенко, керівник «Депка Продакшн»
Додаткова інформація:
Одеський Контент-Клуб (ОКК) збирається об'єднає тих, хто створює цікаві події, які популяризують Одесу, з тими, хто хоче про ці події розповісти. Кредо діяльності нової організації: «Де взяти хороші новини? Поруч, на вулицях міста та в його околицях». Вона сприятиме і городянам, і туристам помічати справжнє життя Одеси, а також сприятиме зростанню туристичного трафіку.
У програмі — клубний інтерактив з «трьох страв»:
1. Фотовиставка «Одеса. Куяльник. Води Дунаю»(фотомайстер Олександр Вельможко);
2. Куяльник: чарівні краєвиди і цілющі солі (Ірина Кравченко, доктор біологічних наук з винаходом «Твій кишеньковий Куяльник»);
3. Дороги вина і смаку: ексклюзивні гастромаршрути (доктор Саверіо Савіо; Олена Мотузенко — експерти проекту ЄС «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні»; Олександр Рибалко, консультант програми USAID по туристичному бізнесу; Денис Торхов, координатор проектів малого та середнього бізнесу ЄБРР в Україні; Валерій Мельник, засновник винзаводу Asconi)
На Всемирном экономическом форуме (WEF) был представлен отчет The Future of Jobs Report 2025, анализирующий будущее рынка труда. Хотя основной акцент в исследовании сделан на изменения в профессиях, наибольшие выводы из него должны сделать высшие учебные заведения — говорит в своей колонке для 24 канала Сергей Токарев, инвестор, сооснователь и партнер Roosh.
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р. Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»