|
Одеським дизайнерам розповіли, як заробляти від 700 доларів під час війни
14:46 / 07.11.2022
У четвер, 3 листопада 2022 року, в міському коворкингу Cluster, пройшла зустріч дизайнерської спільноти Одеси з представником американського маркетплейсу з продажу графічних матеріалів MasterBundles. Одеські дизайнери дізналися, що саме зараз цінують західні замовники у фрілансерах з України, та як заробляти від 700 доларів під час війни навіть початківцям. На зустрічі CEO стартапу MasterBundles Микола Токарєв розповідав про два великі напрямки за якими дизайнери зараз можуть спробувати знайти собі замовників – це фріланс-біржі та розміщення вже готових продуктів на маркетплейсах. Більшу частину зустрічі присвятили саме маркетплейсам, оскільки за словами Миколи: ті емоційні гойдалки та велика кількість невизначених і швидко змінюючихся факторів, з якими стикнулись дизайнери під час війни, не дають можливості початківцям швидко шукати для себе нових замовників. З маркетплейсами ж зовсім інша історія, ви просто виробляєте якийсь дизайнерський продукт, коли вам зручно, а потім розміщуєте його на продаж. Оскільки мова йде про графічний та веб-дизайн, тож один продукт можна продавати безліч разів різним замовникам у вигляді шаблонів. Крім цього, саме MasterBundles з початком війни як міг підтримував українських дизайнерів, спочатку виділивши окремого україномовного менеджера, який допомагає будь-якому бажаючому розмістити свою першу роботу, а потім взагалі скасувавши на певний проміжок часу комісії за свої послуги з продажу для усіх українських дизайнерів. Все це відбулося за підтримки мультипродуктової IT-компанії Boosta, що інвестувала в проект через свій фонд прямих інвестицій Burner. Під час сесії запитань-відповідей дизайнери найчастіше питали про ринок маркетплейсів, ведення бухгалтерії, дотримання юридичних вимог. Довідка Masterbundles – онлайн маркетплейс для дизайнерів, де можна купити та продати шрифти, шаблони сайтів, графіку, плагіни тощо. Boosta – міжнародна ІТ компанія, що створює та просуває в різних сегментах на західних ринках численні digital бізнеси. Burner – інвестиційний фонд, створений успішними підприємцями, які прагнуть збільшити потенціал перспективних проектів. Одна з головних переваг фонду це надання проектам так званих “смарт мані”, коли разом з грошима стартап отримує експертизу провідних фахівців фонду. Коментарі
Немає коментарів
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні новини:
14:36 22.01.2025
13:25 22.01.2025
12:29 22.01.2025
11:34 22.01.2025
10:32 22.01.2025
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.015 |