ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




Українці долучилися до програми E-Export Intensive
08:40 / 20.05.2023
Українці долучилися до програми E-Export Intensive

18 травня стартувала програма E-Export Intensive для майбутніх підприємців-експортерів. Завдяки цій програмі майже 1800 українців вже за два місяці отримають всі необхідні знання та навички, щоб розпочати власний експортний бізнес. Саме стільки підприємців, ветеранів та ВПО долучилися до програми E-Export Intensive, ініційованої Укрпоштою та Програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» спільно з Міністерством економіки України, Міністерством цифрової трансформації України, проєктом «Дія. Бізнес», Офісом з розвитку підприємництва та експорту, компаніями Рayoneer та Disqover Agency.

Переважна більшість учасників програми – 80% — поточні або майбутні представники малого та мікро бізнесу за напрямками: ремісництво, легка промисловість та послуги.

57% учасників вже мали досвід експорту своїх товарів, тоді як 43% — тільки планують відкрити онлайн-магазини на маркетплейсах та почати продавати за кордон. Такий великий відсоток людей, що планують з нуля стати підприємцями-експортерами, свідчить про потребу створити єдиний майданчик, де майбутні підприємці зможуть легко знайти грантодавців та представників маркетплейсів, які, спільно з Укрпоштою, навчать підприємців якісно використовувати грантові кошти і почати успішно продавати за кордон. Саме таким майданчиком і є E-Export Intensive – безкоштовна програма, спрямована в першу чергу на ветеранів, ВПО та підприємців, які постраждали через війну. І в такий спосіб Укрпошта спільно з партнерами не лише підтримає економіку, адже вже через 2 місяці учасники програми матимуть всі необхідні інструменти для успішних експортних продажів, підтримку від менеджерів маркетплейсів та Укрпошти, будуть розвивати свої бізнеси та сплачувати податки, але і допоможе найбільш вразливим категоріям – ВПО та ветеранам – адаптуватися до післявоєнного життя.

Програма охоплює всі регіони України. В трійці лідерів Київська, Дніпропетровська та Харківська області. Також серед учасників програми є представники Донецької, Луганської, Херсонської, Запорізької, Миколаївської областей.

Наступним кроком E-Export Intensive буде серія практичних вебінарів, під час яких можна буде ознайомитися з усіма аспектами роботи в сегменті e-commerce та, зокрема, експорту а також отримати практичні навички щодо збільшення продажів через ефективні промоактивності.

Нагадаємо, E-Export Intensive – ініціатива на базі проекту E-export school від Укрпошти, покликана відкрити всі можливості та перспективи для внутрішньо переміщених осіб, ветеранів війни, підприємців-початківців, які хочуть розпочати власну справу та в найкоротші строки відкрити магазин, здійснити перші продажі на таких платформах як eBay, Etsy, Amazon, Shopify. Завдяки системній роботі Укрпошти з підтримки експортерів, тисячі українських МСБ пройшли безкоштовне навчання, прослухали вебінари чи долучился до офлайн-заходів Укрпошти, присвячених експорту.


Коментарі

Немає коментарів
Контрольний код: *
 
 
введіть, будь ласка, літери, які ви бачите зліва
Ваше ім'я: *   Ваш e-mail:
Коментар: *
Пошук:
розширений

Автор
Почему до датчика уровня сахара от Apple еще далеко
По данным Международной федерации диабета (IDF) за 2021 год, от диабета страдают 10,5% людей в возрасте от 20 до 79 лет и половина из них не знает об этом. Согласно прогнозам, к 2045 году этим заболеванием будет болеть на 46% больше — каждый восьмой взрослый или 783 миллиона человек. Эта перспектива пугающая, но не удивительная, учитывая текущую ситуацию

В Україні з'явилася дитяча книга про дихання “Фух і Дмуха”, що вчить дбати про власний емоційний стан
Книжка допомагає дітям від 6 років та їхнім батькам опановувати дієві дихальні вправи, які відіграють важливу роль у формуванні фізичного та ментального здоров'я. Історія про “Фух і Дмуха” написана Яриною Завадович спільно з дитячою психологинею Наталією Пашко за ініціативи бренду Kite. Ілюстрації до книги розробив митець і графічний дизайнер Олесь Дерега. Книга вийшла у молодому українському видавництві Onde Publishing.

Останні новини:
11:13 14.06.2024
10:59 14.06.2024
10:50 14.06.2024
10:05 14.06.2024
09:38 14.06.2024


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.012