![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Кава на ймення «Lacomba»
12.03.2011 / Газета: Чорноморські новини / № 21-22(21191-21192) / Тираж: 8525
В Іллічівську запустили завод з виробництва кави. З початку року близько 140 осіб, що там працюють, виготовили 20 тонн пробної продукції. Цього тижня кава під торговельною маркою «Lacomba» має з’явитися на полицях магазинів з демократичною, як називають її самі виробники, ціною — від 16 до 20 гривень за 100 грамів продукції. На отримання необхідної документації та будівництво заводу пішло чотири роки та 120 мільйонів гривень — українських, англійських та німецьких інвестицій. «Усі стадії створення підприємства ініціатори проекту пройшли самостійно, без допомоги держави. Від отримання дозвільних документів — до здачі об’єкта та запуску виробництва», — запевнив директор ТОВ «УкрКава» Павло Дикий. Основні постачальники сировини для заводу — кавові плантації Бразилії, Ефіопії, Колумбії та Індії. Наразі підприємство виробляє натуральну розчинну каву (порошкову та гранульовану), а також смажену (в зернах і мелену). У планах керівництва фірми — випускати каву з різними смаковими відтінками. Назва «Lacomba» обрана неспроста. «Якось батько одного із засновників компанії, працюючи у радянському посольстві в Нікарагуа, скуштував каву тамтешнього селища Лакомбіта. На основі привезеного ним рецепту і розроблялася рецептура кави торгової марки «Lacomba», — розповідає головний технолог ТОВ «УкрКава» Олександра Ченкова. — Унікальність продукції «Lacomba» — у поєднанні кавових сортів Латинської Америки та Індії. Першим притаманна м’якість та винні нотки, другим — міцність і приємна гіркуватість». Завод випускатиме до двох тисяч тонн кави на рік. Таким чином «УкрКава» займе 5 — 8 відсотків кавового ринку країни, а потім візьметься за експорт своєї продукції. Втім, за словами директора з комерції ТОВ «УкрКава» Олексія Кирилюка, продукція заводу все ж таки більше розрахована на українців: «Наше виробництво орієнтоване насамперед на підвищення культури споживання кави в Україні. Адже сьогодні українці на останньому місці у Європі за споживанням кави на душу населення. На одного українця на рік припадає до кілограма кави, тоді як на європейця — від 2 до 12 кілограмів». До речі: це перше підприємство подібного типу та рівня, збудоване в Україні за останнє півстоліття. Автор: Олена МИЛОСЕРДНА
|
Пошук:
![]() Сергій Токарєв
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.
![]() 15 грудня о 15:00 в АРТ-просторі за адресою вул. Європейська, 67 відкривається фотовиставка Одеської обласної організації Національної спілки фотохудожників України «Місто світла і тіні».
Останні моніторинги:
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
|
||||||||||||||||
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.051 |