![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Мозковий штурм туроператорів
30.04.2014 / Газета: Чорноморські новини / № 34(21505) / Тираж: 8525
Нещодавно у конференц-залі готелю «Чорне море» пройшла конференція-обговорення міжнародного проекту «Чорноморська мережа сталого туризму — стратегії спільного маркетингу та розвиток туризму у Чорноморському регіоні». До відкритого діалогу запросили тур-операторів, представників готельного бізнесу, чиновників, експертів з екологічної тематики, краєзнавців та журналістів. Головною метою проекту орга-нізатори конференції називають створення умов для взаємовигідної транскордонної співпраці у сфері туризму на суміжних берегових територіях Чорноморського басейну. Результатом співпраці стане формування спільної маркетингової стратегії для туроператорів та туристичних компаній нашого регіону в популярних напрямках СПА-, винного й екологічного туризму. Проектанти планують створити об’єднаний транскордонний туристичний бренд «Туризм Чорноморського регіону». Партнерами ініціативи є чотири країни — Україна, Молдова, Грузія і Туреччина. Основний ап-лікант та адресат гранту — «Бізнес консалтинг інститут» міста Кишинева, Молдова. «Ключове завдання проекту — створення інтернет-платформи для спільного промоушену туристичних брендів. За неї відповідає місто Бургас (Болгарія). В режимі реального часу, в он-лайні, країни-учасниці заповнюватимуть спеціально створений сайт даними про себе, розказуватимуть про популярні компанії, рекламуватимуть туристичні об’єкти й туристичні можливості своєї країни. В майбутньому потенційні клієнти (туристи, інвестори й т. д.) просто заходитимуть на цей сайт й одразу бачитимуть, що країна може їм запропонувати», — зазначила під час презентації Наталія Гагаус, координатор проекту «Агентство регіонального розвитку», м. Одеса. Фінансування проекту бере на себе Європейський Союз у рамках об’єднаної Чорноморської опера-ційної програми ЄС упродовж 2013—2015 років. Бюджет чималий — 700 тисяч євро. Доля України складає лише 1/10. Кошти підуть на маркетингові дослідження та проведення тренінгів. «В Одесі вже заплановано проведення чотирьох модулів тренінгів. Всього 100 представників туризму (по 25 на кожен тренінг) пройдуть навчання й підвищать свою професійність. На тренінгах навчатимуть, як створити туристичний продукт, правильно ви-значити його споживача і, що найважливіше, як цей продукт правильно продати, як правильно інтегрувати його в світову туристичну мережу», — зазначила Наталія Гагаус. Термін реалізації проекту «Чорноморська мережа сталого туризму — стратегії спільного маркетингу та розвиток туризму у Чорноморському регіоні» — 18 місяців. Автор: Іванна ДЕРЕВ’ЯНКО
|
Пошук:
![]() Сергій Токарєв
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.
![]() 15 грудня о 15:00 в АРТ-просторі за адресою вул. Європейська, 67 відкривається фотовиставка Одеської обласної організації Національної спілки фотохудожників України «Місто світла і тіні».
Останні моніторинги:
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
|
||||||||||||||||
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.016 |