![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Інший погляд на рекламу
08.11.2014 / Газета: Чорноморські новини / № 88(21559) / Тираж: 8525
Нещодавно в Одесі пройшов щорічний молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд». Головна ідея цього міжнародного заходу — висвітлення суспільно важливих проблем очами молоді. Рекламні ролики та друкована продукція його учасників демонстрували, що саме турбує сучасне суспільство. «Інший погляд», як завжди, розпочався весело та динамічно. Стартував він у Національному уні-верситеті «Одеська юридична академія». На відкритті заходу кожен з глядачів спостерігав за цікавою грою ведучого та акторів-волонтерів, які весело пародіювали головних героїв деяких відомих телевізійних реклам. Довгоочікуваний з’їзд креативної молоді невипадково збігся з Міжнародним днем реклами, що відзначається 23 жовтня. Кожен з учасників фестивалю мав можливість відвідати ексклюзивні майстер-класи професійних тренерів та фахівців рекламної та журналістської справи і дізнатися про таємні прийоми рекламіста, необхідність та ефективність «двигуна прогресу». Найцікавішою та неповторною частиною «Іншого погляду» стала «ніч соціальної реклами». Сидячи у великому колі друзів навпроти великого екрана, активісти заходу переглянули деякі з надісланих на фестиваль робіт. Серед них були друкована продукція, відео- та аудіоролики, реклама ручної роботи, кожна з яких у свій спосіб яскраво висвітлювала суспільно важливі питання. Тепла атмосфера, живе обговорення побаченого за ароматною кавою з домашньою випічкою значно зблизили присутніх. На закритті фестивалю всім учасникам вручили почесні грамоти, а призерам — нагороди. Гран-прі, за рішенням журі, присуджено Володимиру Онищуку з Южного, операторові «3-го цифрового каналу», за відео «13 порушень», яке ілюструє найрозповсюдженіші порушення закону у повсякденному житті. Цього року «Інший погляд» офіційно набув статусу міжнародного. Фестиваль поступово стає відомим не лише в Україні, а й за кордоном. Одним з головних партнерів заходу став Варшавський університет, що свідчить про вихід проекту на новий рівень. Автор: Тамара ЛІВІНСЬКА
|
Пошук:
![]() Сергій Токарєв
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.
![]() 15 грудня о 15:00 в АРТ-просторі за адресою вул. Європейська, 67 відкривається фотовиставка Одеської обласної організації Національної спілки фотохудожників України «Місто світла і тіні».
Останні моніторинги:
00:00 04.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 04.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 04.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 04.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 04.12.2025 / Вечірня Одеса
|
||||||||||||||||
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.020 |