ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




УБИВЧА ТАРИФНА ПОЛІТИКА
31.01.2019 / Газета: Чорноморські новини / № 8(22027) / Тираж: 8525

Голова Державного комітету телебачення і радіомовлення України Олег Наливайко назвав «Укрпошту» головним ворогом реформованих ЗМІ, повідомляє «Укрінформ».

«Зараз головний ворог реформованих ЗМІ — «Укр-пошта» з її тарифною політикою. І відповідні заяви, і виступи медіаспільноти, і наше звернення, навіть наше прохання надати підсумки передплатної кампанії для того, щоб можна було зробити аналіз, керівництво «Укрпошти» проігнорувало. Це абсолютно антидержавна політика, політика на те, щоб знищити друковані видання. Ми чекаємо останні дні, коли «Укрпошта» мала б повернути редакціям кошти, які отримала від передплати», — заявив Олег Наливайко, підсумовуючи роботу Держтелерадіо комітету у 2018 році.

Він зазначив, що з багатьох регіонів надходить інформація про те, що цими коштами «Укрпошта» планує закривати свої бюджетні «діри», не розраховуючись з редакційними колективами, і пообіцяв разом із НСЖУ та медіаспільнотою захищати інтереси ЗМІ.

«Друга проблема — це поява так званих нових ЗМІ. Це бюлетені, які роблять під себе місцеві керівники. Тут своє слово має сказати Генеральна прокуратура», — наголосив Олег Наливайко. Посадовець констатував, що більшість видань державної форми власності, де цифра реформованих ЗМІ значно відстає від комунальних, виходили як бюлетені «і бюлетенями вони й залишаться».

Щодо залежності інтенсивності процесу реформування від розміру дотацій з місцевих бюджетів Олег Наливайко зазначив, що редакції, які тривалий період не мали суттєвих фінансових надходжень, реформувалися одними з перших і навпаки — ті, що отримували значні суми, не реформувалися взагалі або відтерміновували реформу до останнього моменту.

Автор: -

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Американський стартап Toothio – новий напрям інвестицій Roosh Ventures
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.

Сила духу і оптимізм: «Давня Казка» презентує пісню та кліп «Будьмо» про єдність українців
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.

Останні моніторинги:
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.020