ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




ЧАС ШТУЧНОГО М’ЯСА?
04.06.2020 / Газета: Чорноморські новини / № 43(22161) / Тираж: 8525

Одним з ефектів, зумовлених пандемією COVID-19 у США, стало зростання споживання штучного м’яса та розвиток відповід-них компаній-виробників. Протягом дев’яти тижнів продаж цього продукту зріс на 264 відсотки, пише американський журнал Wierd.

Через пандемію ринок м’ясної продукції у США опинився в кризі. Багато м’ясопереробних комбінатів стали місцем поширення COVID-19, і фермерам нікуди відправляти тварин. До того ж на цьому ринку дуже багато посередників, що в нинішніх умовах також відіграє не кращу роль.

У цій ситуації виробники штучного м’яса — у виграшній ситуації. Дуже схожі із м’ясом продукти вони виробляють з рослинного матеріалу або вирощують тваринні клітини у лабораторіях. Та й сама специфіка виробництва штучного м’яса, з точки зору поширення вірусу, безпечніша, оскільки такі підприємства більш автоматизовані, мають менший персонал.

Скажімо, у компанії Impossible Burger, яка займається виробництвом замінників м’яса, роздрібне покриття останнім часом зросло у 18 разів, а її президент стверджує, що ціна на їхню продукцію скоро зрівняється з ціною на звичайне м’ясо і навіть стане нижчою. У компанії ж Beyond Meat звертають увагу на те, що для виробництва їхнього бургера, порівняно зі звичайним — з яловичини, потрібно на 99 відсотків менше землі і на 93 відсотки — води.

Автор: -

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Американський стартап Toothio – новий напрям інвестицій Roosh Ventures
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.

Сила духу і оптимізм: «Давня Казка» презентує пісню та кліп «Будьмо» про єдність українців
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.

Останні моніторинги:
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.017