ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




Звернення до органiв Пенсiйного фонду пiд час карантину
24.09.2020 / Газета: Порто-франко / № 30(1519) / Тираж: 22000

Постановою Кабiнету Мiнiстрiв Украïни вiд 26.08.2020 № 760 «Про внесення змiн до деяких актiв Кабiнету Мiнiстрiв Украïни» дiю карантину продовжено до 31.10.2020.

В зв’язку з чим пропонуємо звертатися до органiв Пенсiйного фонду дистанцiйно. Щоб вiдчути переваги нових електронних сервiсiв ПФУ, достатньо стати користувачем веб-порталу (http://portal.pfu.gov.ua).

Користувачi веб-порталу можуть надати заяви на:

— призначення пенсiï за допомогою новоï системи «Автоматичне призначення пенсiй». Особливiстю новацiï є те, що особам, якi скористуються нею, пенсiю буде призначено без особистого звернення до територiального органу Пенсiйного фонду;

— перерахунок пенсiï (окрiм запиту пенсiйноï справи, поновлення пенсiï — тiльки особисто);

— отримання рiзноманiтних довiдок, якi формуються органами Пенсiйного фонду;

— та iншi послуги.

Для того, щоб скористуватися даною послугою, користувач має авторизуватися за допомогою електронного цифрового пiдпису (ЕЦП).

Зазначений ЕЦП можливо отримати кiлькома шляхами:

— в акредитованому центрi сертифiкацiï ключiв органiв юстицiï;

— ДФС Украïни;

— у вiддiленнях банкiв.

У разi неможливостi скористатися електронними послугами Пенсiйного фонду ви маєте можливiсть надати заяви на перерахунок пенсiï (як працюючi пенсiонери кожнi два роки для зарахування стажу, подовження виплати пенсiï в разi втрати годувальника — для студентiв, працевлаштування/звiльнення) за допомогою поштового сервiсу.

Для цього необхiдно заповнити заяву згiдно Постанови вiд 25.11.2005 № 22-1 (зi змiнами) та направити поштою. Зазначену заяву можливо отримати в сервiсних центрах Пенсiйного фонду позачергово.

Бiльш детальну iнформацiю ви можете отримати, скориставшись телефонами гарячоï лiнiï сервiсних центрiв:

— Приморський вiддiл обслуговування громадян — 722 62 17;

— Киïвський вiддiл обслуговування громадян — 752 80 21;

— Суворовський вiддiл обслуговування громадян — 705 11 08;

— Малиновський вiддiл обслуговування громадян — 730 81 19;

— Прохорiвський вiддiл обслуговування громадян — 705 48 25.

Вищезазначенi дистанцiйнi послуги допоможуть вам не наражатися на небезпеку та запобiгти поширенню на територiï Украïни гостроï респiраторноï хвороби COVID-19.

Автор: -

Пошук:
розширений

Автор
Лелеки повернулися на укріплені енергетиками ДТЕК Одеські електромережі гнізда
На укріплені ДТЕК Одеські електромережі гнізда повернулися лелеки. Наразі птахи заселили 100% своїх домівок, а це − 257 платформ. На початку 2024 року енергетики встановили 4 платформи, до кінця року планують змонтувати ще 16. Попри війну енергетики продовжують дбати про захист біорізноманіття та довкілля. Роботи проводять під егідою проєкту #Лелеченьки, спрямованого на захист та збереження популяції білого лелеки. Він відповідає принципам ESG та Цілі Сталого розвитку Глобального Договору ООН №15 – «Збереження екосистем землі».

«Все, що ми пам'ятаємо, – неправда»
Презентація 8-го видання проєкту «Стара Одеса у фотографіях» зібрала повний зал в Одеській національній науковій бібліотеці

Останні моніторинги:
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.011