|
Звернення до органiв Пенсiйного фонду пiд час карантину
24.09.2020 / Газета: Порто-франко / № 30(1519) / Тираж: 22000
Постановою Кабiнету Мiнiстрiв Украïни вiд 26.08.2020 № 760 «Про внесення змiн до деяких актiв Кабiнету Мiнiстрiв Украïни» дiю карантину продовжено до 31.10.2020. В зв’язку з чим пропонуємо звертатися до органiв Пенсiйного фонду дистанцiйно. Щоб вiдчути переваги нових електронних сервiсiв ПФУ, достатньо стати користувачем веб-порталу (http://portal.pfu.gov.ua). Користувачi веб-порталу можуть надати заяви на: — призначення пенсiï за допомогою новоï системи «Автоматичне призначення пенсiй». Особливiстю новацiï є те, що особам, якi скористуються нею, пенсiю буде призначено без особистого звернення до територiального органу Пенсiйного фонду; — перерахунок пенсiï (окрiм запиту пенсiйноï справи, поновлення пенсiï — тiльки особисто); — отримання рiзноманiтних довiдок, якi формуються органами Пенсiйного фонду; — та iншi послуги. Для того, щоб скористуватися даною послугою, користувач має авторизуватися за допомогою електронного цифрового пiдпису (ЕЦП). Зазначений ЕЦП можливо отримати кiлькома шляхами: — в акредитованому центрi сертифiкацiï ключiв органiв юстицiï; — ДФС Украïни; — у вiддiленнях банкiв. У разi неможливостi скористатися електронними послугами Пенсiйного фонду ви маєте можливiсть надати заяви на перерахунок пенсiï (як працюючi пенсiонери кожнi два роки для зарахування стажу, подовження виплати пенсiï в разi втрати годувальника — для студентiв, працевлаштування/звiльнення) за допомогою поштового сервiсу. Для цього необхiдно заповнити заяву згiдно Постанови вiд 25.11.2005 № 22-1 (зi змiнами) та направити поштою. Зазначену заяву можливо отримати в сервiсних центрах Пенсiйного фонду позачергово. Бiльш детальну iнформацiю ви можете отримати, скориставшись телефонами гарячоï лiнiï сервiсних центрiв: — Приморський вiддiл обслуговування громадян — 722 62 17; — Киïвський вiддiл обслуговування громадян — 752 80 21; — Суворовський вiддiл обслуговування громадян — 705 11 08; — Малиновський вiддiл обслуговування громадян — 730 81 19; — Прохорiвський вiддiл обслуговування громадян — 705 48 25. Вищезазначенi дистанцiйнi послуги допоможуть вам не наражатися на небезпеку та запобiгти поширенню на територiï Украïни гостроï респiраторноï хвороби COVID-19. Автор: -
|
Пошук:
Автор
На укріплені ДТЕК Одеські електромережі гнізда повернулися лелеки. Наразі птахи заселили 100% своїх домівок, а це − 257 платформ. На початку 2024 року енергетики встановили 4 платформи, до кінця року планують змонтувати ще 16. Попри війну енергетики продовжують дбати про захист біорізноманіття та довкілля. Роботи проводять під егідою проєкту #Лелеченьки, спрямованого на захист та збереження популяції білого лелеки. Він відповідає принципам ESG та Цілі Сталого розвитку Глобального Договору ООН №15 – «Збереження екосистем землі».
Презентація 8-го видання проєкту «Стара Одеса у фотографіях» зібрала повний зал в Одеській національній науковій бібліотеці
Останні моніторинги:
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.011 |