|
УСЕ ЦІКАВЕ — НА ОНЛАЙН-МАПАХ
17.10.2020 / Газета: Чорноморські новини / № 80(22198) / Тираж: 8525
У Болградському районі відбувся Google camp, під час якого, місцеві експерти нанесли на онлайн-карту багато нових туристичних об’єктів. Партнером цього кемпу виступила громадська організація Odessa_wow, яка зараз працює над проєктом розвитку культурно-креативних просторів на території Болградського та Савранського районів. — Для того, щоб культурно-креативні простори почали працювати, про них повинен знати світ. Саме тому в рамках нашого проєкту була передбачена картографія об’єктів культурної матеріальної спадщини в досліджуваних ОТГ. Ми запросили фахівців, щоб зафіксувати на google-картах цікаві туристичні, культурні та активні містоутворюючі підприємства. Це дасть можливість місцевим громадам оцінити власний потенціал, а всім, хто планує завітати в ці регіони, дізнатися про варті уваги об’єкти, — зазначила Оксана Кузнецова, засновниця ГО Odessa_wow. Протягом кількох днів учасники кемпу працювали у Болграді, селах Табаки, Кубей, Банівка, Криничне — загалом 15 населених пунктів цього району. Втім, роботу з онлайн-картографування частково провели і в Саратському та Кілійському районах, дельті Дунаю та місті Ізмаїл. У проєкті задіяли й місцевих волонтерів, які пройшли спеціальне навчання. Отримані знання вони зможуть застосовувати для будь-яких інших ініціатив чи потреб. Які ж переваги дає картування (меппінг) територій? По-перше, нарешті на Google-картах позначені сучасні назви вулиць населених пунктів. По-друге, тепер можна легко знайти всі цікаві пам’ятки, їх опис, фотографії та координати, прокласти до них маршрути. По-третє, на мапах з’явилися панорамні світлини місцевості та стріт-тури. Проєкт «Формування культурної політики у сфері розвитку культурних та креативних індустрій ОТГ» реалізується за підтримки Українського культурного фонду. Основна мета — сприяння створенню креативної спільноти та культурно-креативних просторів у громадах, допомога розвитку креативного підприємництва. Автор: -
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
00:00 09.01.2025 / Вечерняя Одесса
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.019 |