|
Мілководдя знизило обсяг перевезень на третину: з якими викликами зіштовхується Дунайське пароплавство
11.10.2022 / Газета: Кур'єр тиждня (Ізмаїл) / № s / Тираж: 10800
Рівень води у річці Дунай протягом липня та серпня впав майже вдвічі, знизивши провізну спроможність на 30%. Але попри це перевезення вантажів все ж відбувалося. З якими викликами довелось зіткнутися Українському Дунайському пароплавству за місяці повномасштабного вторгнення, у якому стані воно зараз та як надалі відбуватиметься рух суден, «Суспільному» в етері «Українське радіо. Одеса» розказав генеральний директор УДП Дмитро Москаленко. За словами керівника підприємства, рівень води в Дунаї впав з 2,3-2,4 метра до 1,4-1,8. Через мілководдя Дунаю втратилось 30 % провізної спроможності: баржі вантажили неповністю, аби вони могли безпечно пройти свої маршрути. Аби не втрачати обсяги, довелося обирати ті напрямки, в яких не було обмежень осадки, а потім розвантажувати товар та перевозити його залізницею. «Зараз рівень води повернувся до своєї норми 2,3-2,5 м. Це дозволяє повернутись до повної вантажності. Ситуація виправилася, але ніхто не знає скільки вона протримається», — пояснює Дмитро Москаленко. Що впливає на обсяги перевезення Дунаєм: мілководдя, але воно не є основним чинником; відкриття зернових коридорів, через що вантажна база переорієнтувалась на великих вантажовласників; врожаї у Румунії та Болгарії, які почали експортувати через порт Констанца. Ціни на Констанці впали й обсяги українського зерна не витримують конкурентоспроможності. Розширення переліку вантажів До Дунайського пароплавства повертаються й інші вантажі, з якими працювали раніше. За словами Дмитра Москаленка, зараз знову почали перевозити метал, глину, руди, вугілля, сіль та контейнери. «У пріоритеті як і раніше залишаються аграрні вантажі, а також ті, які були раніше: труби, металопрокат, руда. Плануємо повернутись до роботи на Середньому Дунаї. Через те, що вода підвищилась, то це стало фізично можливо», — зазначив очільник УДП. Пароплавство взимку Незабаром прийде зима, але пароплавство на Дунаї планує продовжити свою роботу, якщо не завадять погодні умови: «Про навігацію зимою зараз говорити неможливо, особливо за умов війни. Але якщо рівень води та погодні умови будуть в нормі, то робота буде як зараз. Якщо вода знизиться та замерзне, то пароплавство зупинять», — пояснює Дмитро. Як війна вплинула на роботу пароплавства Під час війни обсяг перевезення Дунаєм значно зріс, адже вантажопотік був вимушений переформатуватися, розповідає Москаленко: «Ми мобілізували весь флот на Придунав'я і змогли підтримати українські порти, аби вони переробляли ті обсяги, які вони мали перевантажувати. Оскільки весь флот із Середнього і Верхнього Дунаю дуже швидко стягнули в Придунав'я, то цей флот був повністю завантажений роботою на всі місяці війни». Автор: Підготувала Рина ТЕНІНА
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Одеська національна наукова бібліотека традиційно підготувала для одеситів та гостей міста цікаву й розмаїту різдвяно-новорічну програму «Від Миколая до Різдва». Цей проєкт родинного дозвілля, спрямований на популяризацію книги та читання, згуртування сімей, організацію змістовного відпочинку, триватиме впродовж грудня (6.ХІІ – 31.ХІІ. 2024 р.). Тож запрошуємо здійснити захоплюючу подорож усією родиною у дивовижний світ книжок найстарішої книгозбірні України!
Останні моніторинги:
00:00 19.12.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 19.12.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 19.12.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 19.12.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 19.12.2024 / Вечерняя Одесса
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.016 |