|
«Ти де? А я в Одесі!»: по Украине расставили борды с приглашением на отдых в Жемчужину у моря
17:41 / 16.07.2020
ОДЕССА, 16 ИЮЛЯ 2020 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — С целью популяризации Одессы на внутреннем туристическом рынке департаментом культуры и туризма горсовета совместно с управлением рекламы был реализован проект социальной рекламы города. Об этом ИА «Контекст-Причерноморье» сообщили в департаменте информации Одесского горсовета. В рекламной кампании «Ти де? А я в Одесі!» приняли участие «Мисс Одесса-2019» Валерия Струтинская и популярный одесский музыкант Феликс Шиндлер. Борды с рекламой были размещены во многих городах Украины: Киеве, Ровно, Луцке, Сумах, Черкассах, Харькове, Хмельницком, Тернополе, Львове, Николаеве, Кропивницком и Кривом Роге. |
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Одеська національна наукова бібліотека традиційно підготувала для одеситів та гостей міста цікаву й розмаїту різдвяно-новорічну програму «Від Миколая до Різдва». Цей проєкт родинного дозвілля, спрямований на популяризацію книги та читання, згуртування сімей, організацію змістовного відпочинку, триватиме впродовж грудня (6.ХІІ – 31.ХІІ. 2024 р.). Тож запрошуємо здійснити захоплюючу подорож усією родиною у дивовижний світ книжок найстарішої книгозбірні України!
Останні новини:
15:24 24.12.2024
14:05 24.12.2024
13:59 24.12.2024
12:35 24.12.2024
11:35 24.12.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 1.235 |