|
«На рекламу новой цирковой программы надо потратить около 80 тыс. грн. в месяц» — директор цирка
16:09 / 31.03.2011
ОДЕССА, 31 МАРТА 2011 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — На рекламу новой цирковой программы надо потратить 70-80 тыс. грн. в месяц, передает корреспондент ИА «Контекст-Причерноморье». Такие данные привел сегодня, 31 марта, директор Одесского государственного цирка Алексей Купин в ходе пресс-конференции «Какие проблемы скрывают кулисы Одесского цирка». «С рекламой еще ладно, здесь до 100 тыс. грн. А вот если идет речь о сумме в 100 тыс. грн и более, то по закону, цирк должен осуществлять закупки на условиях тендера. Представим ситуацию, что через несколько месяцев в цирк приедет труппа артистов с тиграми. Десяток тигров за период гастролей съедает мяса на сумму, большую чем 100 тыс. грн. А тендер длится 1,5-2 месяца. Тигры же издохнут от голода за это время», — отметил А.Купин. |
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні новини:
17:02 10.01.2025
16:16 10.01.2025
15:44 10.01.2025
14:28 10.01.2025
13:40 10.01.2025
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 2.451 |