![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
«На рекламу новой цирковой программы надо потратить около 80 тыс. грн. в месяц» — директор цирка
16:09 / 31.03.2011
ОДЕССА, 31 МАРТА 2011 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — На рекламу новой цирковой программы надо потратить 70-80 тыс. грн. в месяц, передает корреспондент ИА «Контекст-Причерноморье». Такие данные привел сегодня, 31 марта, директор Одесского государственного цирка Алексей Купин в ходе пресс-конференции «Какие проблемы скрывают кулисы Одесского цирка». «С рекламой еще ладно, здесь до 100 тыс. грн. А вот если идет речь о сумме в 100 тыс. грн и более, то по закону, цирк должен осуществлять закупки на условиях тендера. Представим ситуацию, что через несколько месяцев в цирк приедет труппа артистов с тиграми. Десяток тигров за период гастролей съедает мяса на сумму, большую чем 100 тыс. грн. А тендер длится 1,5-2 месяца. Тигры же издохнут от голода за это время», — отметил А.Купин. |
Пошук:
![]() Сергій Токарєв
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.
![]() 15 грудня о 15:00 в АРТ-просторі за адресою вул. Європейська, 67 відкривається фотовиставка Одеської обласної організації Національної спілки фотохудожників України «Місто світла і тіні».
Останні новини:
17:40 19.12.2025
16:30 19.12.2025
15:53 19.12.2025
15:36 19.12.2025
15:21 19.12.2025
|
||||||||||||||||
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 1.261 |