|
«Уровень работ, предоставленных участниками на прошедший в Одессе фестиваль рекламы, вырос», — мнение
09:58 / 30.05.2011
ОДЕССА, 30 МАЯ 2011 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — Сопредседатель жюри Дизайна рекламных коммуникаций Киевского Международного фестиваля рекламы, совладелец и арт-директор брендингового агентства Direct Design Visual Branding (Москва) Дмитрий Пёрышков считает, что уровень работ, предоставленных участниками на прошедший в Одессе Киевский Международный фестиваль рекламы, вырос, передает корреспондент ИА «Контекст-Причерноморье». Такое мнение Д. Пёрышков выразил 28 мая в ходе пресс-конференции председателей жюри КМФР. Как отметил сопредседатель жюри, «очень сильно вырос уровень работ. Но, к великому сожалению, работ ярких стало меньше». Как ранее сообщало ИА «Контекст-Причерноморье», Киевский Международный фестиваль рекламы проходил с 26 по 28 мая в Одессе. |
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні новини:
17:02 10.01.2025
16:16 10.01.2025
15:44 10.01.2025
14:28 10.01.2025
13:40 10.01.2025
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 1.182 |