|
«Задание СМИ – помочь Одессе в создании имиджа», – мнение
16:09 / 16.05.2006
ОДЕССА, 16 МАЯ 2006 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ – Задание средств массовой информации заключается в том, чтобы помочь Одессе в создании имиджа. Такое мнение сегодня, 16 мая, высказал председатель Инвестиционного Совета при Одесском городском голове Михаил Баймуратов во время круглого стола «Роль СМИ в создании привлекательной инвестиционной среды», – передаёт корреспондент ИА «Контекст-Причерноморье». По словам М. Баймуратова, «для этого необходимо осветить Одессу, конечно, объективно, но и с инвестиционно-привлекательной стороны». «Необходимо также напомнить одесситам историю города и СМИ могут помочь в этом. Нужно «поднять» историю города, вспомнить меценатов, которые всегда были в Одессе и чаще рассказывать про них», – добавил председатель. |
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні новини:
15:10 23.11.2024
11:01 23.11.2024
10:57 23.11.2024
10:53 23.11.2024
10:49 23.11.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 1.097 |