ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




Служба занятости напоминает о возможности дистанционно воспользоваться её услугами
15:48 / 22.10.2020
Социальная сфера

ОДЕССА, 22 ОКТЯБРЯ 2020 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — Одесской областная служба занятости опубликовала инструкцию дистанционной постановки на учет по безработице.

Об этом ИА «Контекст-Причерноморье» сообщили в пресс-службе Одесского областного центра занятости.

В сообщении ООЦЗ сказано:

Під час карантину громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви у такі способи:

- особисто, під час відвідування центру зайнятості;

- через портал державних послуг «Дія».

Як отримати послугу онлайн через портал «Дія»:

1. Вам знадобиться електронний підпис. Послугу надають Акредитовані центри сертифікації ключів.

2. Зареєструйтесь чи авторизуйтесь у кабінеті громадянина на https://diia.gov.ua/ за допомогою електронного підпису.

3. Перевірте коректність особистих даних у профілі користувача, актуалізуйте їх за необхідності.

4. Заповніть заяву, відповідаючи на питання в анкеті.

5. Оберіть зручний для вас центр зайнятості, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування.

6. Введіть свій номер соціального рахунку та оберіть періодичність отримання виплат.

7. Якщо немає соціального рахунку, пропустіть цей етап. Але, протягом 10 робочих днів після призначення виплат відкрийте соціальний рахунок та надішліть його реквізити на електронну пошту центру зайнятості, де подали заяву.

8. Завантажте необхідні документи: паспорт, документ про останній вид зайнятості, документи про освіту та інші.

9. Перевірте сформовані заяви та підпишіть їх електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом).

Після отримання статусу безробітного, з вами зв'яжеться кар’єрний радник центру зайнятості, з метою пошуку роботи.

На період карантину надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв та документів.

Перелік документів, необхідних для реєстрації в центрі зайнятості:

1. Копія та оригінал паспорту і облікової картки платника податків.

2. Копія та оригінал трудової книжки, цивільно-правового договору

3. Копія та оригінал диплому або іншого документу про освіту

4. Інші документи (наприклад, військовий квиток (у разі потреби);

інвалід подає копію довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією та, у разі наявності, пред’являє індивідуальну програму реабілітації тощо).

Контактні дані філій Одеського ОЦЗ та базових центрів зайнятості: https://ode.dcz.gov.ua/publikaciya/kontaktni-dani-filiy-odeskogo-oblasnogo-centru-zaynyatosti-ta-bazovyh-centriv?fbclid=IwAR0_PIcfkgOfcBiGCIkN-qZ2rWuaZzuMQkbsC7jBwQvzfjO8Ory6FYLFy5o


Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Сергій Токарєв розказав про заходи, що покращать стан українського IT-сектору
Втрати контрактів та складнощі із залученням іноземних інвестицій — це ті виклики, з якими сьогодні найчастіше стикаються українські IT-компанії. На цьому наголошує Сергій Токарєв — IT-інвестор та бізнесмен, співзасновник інвестиційної групи Roosh. На його думку, становище вітчизняного сектору може покращити активний міжнародний іміджбілдинг.

«Все, що ми пам'ятаємо, – неправда»
Презентація 8-го видання проєкту «Стара Одеса у фотографіях» зібрала повний зал в Одеській національній науковій бібліотеці

Останні новини:
10:46 16.04.2024
10:24 16.04.2024
10:19 16.04.2024
10:16 16.04.2024
09:32 16.04.2024


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.865