|
Более половины проголосовавших на сайте агентства заявили, что никогда не покупают еду на пляжах, – опрос
12:24 / 08.08.2013
ОДЕССА, 08 АВГУСТА 2013 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — Согласно результатам опроса, проведенного на сайте информационного агентства «Контекст-Причерноморье», 51% проголосовавших никогда не покупают еду на пляжах — либо «все приносят с собой», либо «принципиально не едят на пляже, передает корреспондент ИА «Контекст-Причерноморье». Участникам опроса предлагалось ответить на вопрос: «Покупаете ли вы еду у торговцев на пляже?». 34% ответили: «никогда не покупаю на пляже — всё приношу с собой». 17% выбрали вариант «принципиально не ем на пляже». 9% заявили «да, без малейших колебаний, если хочется есть». Вариант «только напитки» выбрали 7% опрошенных; «только семечки или орешки» — 6%; «только продукты в заводской упаковке» — 4%. 22% опрошенных заявили, что вообще не ходят на пляж. Данный опрос проводился на сайте информационного агентства «Контекст-Причерноморье» с начала лета и не является репрезентативным. |
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні новини:
12:33 11.01.2025
12:28 11.01.2025
09:42 11.01.2025
09:39 11.01.2025
09:35 11.01.2025
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 1.197 |