|
Вместе с карантином продлился и конкурс спортивных видеороликов #тренуйсявдомаодеса
16:30 / 23.04.2020
ОДЕССА, 23 АПРЕЛЯ 2020 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — 210 видеороликов на тему #тренуйсявдома представлены на конкурс отделения НОК Украины в Одесской области. Об этом ИА «Контекст-Причерноморье» сообщили в пресс-службе отделения НОК Украины в Одесской области. В связи с продлением Кабмином Украины карантина до 11 мая, отделения НОК Украины в Одесской области продлило и флешмоб-конкурс # тренуйсявдомаодеса, который стартовал 31 марта и стал популярным среди спортсменов. Флешмоб-конкурс продолжится на тех же условиях. При этом в одесском отделении НОК Украины готовят и викторину для спортсменов, об условиях которой расскажут в ближайшее время. В нашем конкурсе уже принимают участие представители 13-ти видов спорта: фигурного катания, тхэквондо, каратэ, спортивной гимнастики, смешанных единоборств (ММА), бокса, футбола, прыжков на батуте, плавания, легкой атлетики, стрельбы из лука, гребли и триатлона. Посмотреть некоторые тренировки можно по ссылке: https://noc-odessa.org.ua/novyny/novyny/1010-bilshe-130-ti-videorolikiv-predstavleni-na-konkurs-viddilennya-nok-ukrajini-v-odeskij-oblasti.html УМОВИ КОНКУРСУ: Розміщаєте відеоролик, де ви тренуєтеся ВДОМА. Ставите хештег #тренуйсявдомаодеса та відмічаєте @noc.odessa (Фейсбук) та @noc_odessa (Інстаграм). Обов’язково вказати при цьому ім’я, прізвище та вік. Підписуйтесь на наші сторінку у «Фейсбук» та профіль в «Інстаграм» По закінченню карантину організатори за допомогою random.org визначать трійку учасників, які отримають призи від відділення НОК України в Одеській області. Найактивніший – той, хто опублікує більше всіх унікальних роликів отримає спеціальний приз від нашого олімпійського осередку. |
Пошук:
Сергій Токарєв
Втрати контрактів та складнощі із залученням іноземних інвестицій — це ті виклики, з якими сьогодні найчастіше стикаються українські IT-компанії. На цьому наголошує Сергій Токарєв — IT-інвестор та бізнесмен, співзасновник інвестиційної групи Roosh. На його думку, становище вітчизняного сектору може покращити активний міжнародний іміджбілдинг.
Одне з провідних українських виноробних підприємств SHABO провело серію дегустацій, присвячену 20-річчю компанії.
Останні новини:
13:20 29.03.2024
13:15 29.03.2024
13:08 29.03.2024
11:47 29.03.2024
10:36 29.03.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.905 |