|
Управление по делам защиты прав потребителей в 2008 году удовлетворило 94 процента жалоб потребителей на некачественные товары и услуги
13:21 / 12.03.2008
ОДЕССА, 12 МАРТА 2008 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ – Главное Одесское областное Управление по делам защиты прав потребителей в 2008 году удовлетворило 94% жалоб потребителей на некачественные товары и услуги, передает корреспондент ИА «Контекст-Причерноморье». Об этом заявил сегодня, 12 марта, начальник Управления Леонид Тягай в ходе пресс-конференции. Как отметил чиновник, с начала года в Управление обратилось 336 потребителей. На сегодняшний день рассмотрено уже 306 обращений, 288 из которых были удовлетворены. При этом за некачественные товары и услуги возмещено 119 тыс. грн. |
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні новини:
15:10 23.11.2024
11:01 23.11.2024
10:57 23.11.2024
10:53 23.11.2024
10:49 23.11.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 5.113 |