![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
УДП перетворило контейнерні перевезення на регулярні
18:06 / 19.09.2022
ОДЕСА, 19 ВЕРЕСНЯ 2022 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я — Українське Дунайське пароплавство за півроку перевезло вже 3,3 тис TEU контейнерними караванами. Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили в прес-службі ГУ ДСНС України в Одеській області. У повідомленні підприємства сказано: УДП вперше почало контейнерні перевезення майже пів-року тому. Спочатку це був експеримент, виключно ініціатива нової команди. Ми бачили, що внаслідок блокади морських портів Одеси, контейнерні перевезення поставлені на стоп. Водночас попит має залишатись. Питання полягало лише в тому – чи зможемо на Дунаї створити працюючий логістичний ланцюжок, наскільки виправданою буде економіка проекту, чи зможемо знайти баланс між вантажними потоками з країни і в країну? Але ми це зробили! Контейнерні перевезення запрацювали! Наприкінці травня вдалося вийти на новий рівень логістики та сформувати перший контейнерний караван у складі самохідного судна «Капітан Ширков» і п’яти барж. З того часу контейнерні перевезення флотом УДП стали регулярними. Сформувався пул фрахтувальників, стабільно забезпечується необхідний обсяг як експортних, так і імпортних вантажів. Починаючи з серпня вирішили повністю перейти на роботу у режимі контейнерних караванів. Наша ідея виправдала себе на сто відсотків. За півроку перевезено контейнерів в об’ємі 3298 TEU. Під контейнерний напрям задіяно 12 суден (відкритих барж та суховантажних суден-штовхачів). Серед експортних вантажів: метали, соняшниковий шрот та масло, алкогольні вироби, молоко, деревообробна продукція, горох, зерно насипом. Серед імпортних вантажів: електроніка, труби, запчастини до агарної техніки, автомобільні покришки, рис та інші продукти харчування. Лише в рамках Всесвітньої продовольчої програми ООН ми перевезли приблизно 600 TEU контейнерів з гуманітарними вантажами. Одночасно є питання, які ще доводиться вирішувати. По-перше, це перевантаженість контейнерної перевалки в українських портах, де першочергово оброблюються морські судна, та обмеженість можливостей для накопичення контейнерів. По-друге, це тривалий час оформлення транзитної декларації в Галаці і затримки обробки барж на контейнерному терміналі DP World у Констанці, де навантажувально-розвантажувальні операції часто виконуються без відповідного планування. Тим не менш, незважаючи на тимчасові складнощі, напрям контейнерних перевезень на Дунаї буде продовжувати розвиватись. Покладаємо на нього великі надії. |
Пошук:
![]() Сергій Токарєв
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.
![]() 15 грудня о 15:00 в АРТ-просторі за адресою вул. Європейська, 67 відкривається фотовиставка Одеської обласної організації Національної спілки фотохудожників України «Місто світла і тіні».
Останні новини:
17:18 22.12.2025
16:54 22.12.2025
16:49 22.12.2025
16:17 22.12.2025
16:08 22.12.2025
|
||||||||||||||||
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 1.106 |