Згідно з легендою, першу штучну соломинку для коктейлю винайшов американський підприємець Марвін Стоун (Marvin Stone), власник фабрики з виробництва паперових сигаретних мундштуків. Як свідчить історія, одного разу він сидів у сумних роздумах про стан свого бізнесу, оскільки справи на фабриці йшли погано, попиваючи коктейль через житню соломинку. Деякі її волокна розщепилися і під час чергового втягування рідини загрузли у Марвіна на зубах. А треба сказати, що це постійно його дратувало. Тоді він, взявши смужку паперу і намастивши її край по всій довжині клеєм, намотав спіраллю на олівець, а потім зняв отриману трубочку. І у нього вийшла соломинка, через яку пити коктейль стало набагато зручніше. Правда пити доводилося дуже швидко, так як папір в перші ж кілька секунд намокав і переставав тримати форму. Стоун вирішив доопрацювати свій винахід і через кілька днів знайшов рішення, коли йому на очі потрапила поштова марка (поштові марки в США в той час виготовлялися з манільського паперу, до складу сировини якого входила манільська пенька, завдяки чому папір володів дуже високою міцністю). Саме з цього паперу Стоун і почав виготовляти соломинки. Причому він взяв за основу такий діаметр, щоб під час пиття не можна було «втягнути» кісточку від лимона ...
На Всемирном экономическом форуме (WEF) был представлен отчет The Future of Jobs Report 2025, анализирующий будущее рынка труда. Хотя основной акцент в исследовании сделан на изменения в профессиях, наибольшие выводы из него должны сделать высшие учебные заведения — говорит в своей колонке для 24 канала Сергей Токарев, инвестор, сооснователь и партнер Roosh.
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р. Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»