ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




Як молодь реагує на соціальну відповідальність бізнесу — результати національного опитування
17:08 / 12.08.2021

Центр «Розвиток КСВ» за підтримки U-Report, міжнародного молодіжного проєкту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), провів опитування 4748 хлопців і дівчат з усієї країни стосовно важливості для них соціальної відповідальності компаній.

За підтримки U-Report на запит Центру «Розвиток КСВ» було проведено опитування хлопців та дівчат віком від 18 до 25 років, щоб визначити, чи звертає увагу молодь на соціальну відповідальність компаній під час вибору майбутнього роботодавця.

Респонденти відповідали чи знають, що таке соціальна відповідальність бізнесу, на що звертають увагу під час пошуку місця роботи, чи важливе для них корпоративне волонтерство в компанії, яким саме чином, на їхню думку, компанії мають проявляти свою соціальну відповідальність та підтримувати освіту.

Так соціальна відповідальність бізнесу — це вирішальний момент вибору потенційного роботодавця для 15,2% молоді, соціальний пакет важливий для 20,2% опитуваних, сектор діяльності та відгуки співробітників про роботу в компанії — 31,6% та 35,4% відповідно. На першому місці 59,5% респондентів звертають увагу на рівень зарплат. Впізнаваність же компанії в першу чергу важлива для 14,5%, а 9,2% також звертають увагу на керівний склад.

«Результати опитування показали, що 40,2% молодих людей знають, що таке корпоративна соціальна відповідальність бізнесу, ба більш, 48,2% опитаної молоді хотіли б долучитися до корпоративного волонтерства в компанії потенційного роботодавця. Це свідчить про високий рівень свідомості молодих людей щодо необхідності впровадження корпоративної соціальної відповідальності та, відповідно, має стимулювати компанії практикувати соціально відповідальне ведення бізнесу», — зазначає Марина Саприкіна, голова правління Центру «Розвиток КСВ».

Також для молоді важливі в першу чергу екологічна і зоозахисна діяльність компаній (30,9%), профорієнтація та ініціювання стажувань (27,3%), фінансова підтримка ініціатив (26,6%), впровадження соціальних проєктів (24,1%), проведення тренінгів, лекцій і воркшопів (22,1%), та консультації, юридична допомога pro bono (14,1%).

Молодь вважає, що задля підтримки освіти компаніям варто запрошувати молодих спеціалістів на стажування (65,5%), проводити лекції (25,1%) та організовувати тренінги (23,8%). Та лише 1,3% опитаних вважає, що бізнес не має підтримувати освіту.

Цікаво, що важливою КСВ вважають респонденти будь-якого віку, соцпакет має більше значення для старшої молоді, а рівень зарплат цікавить найбільше молодь 23-24 років.

________________

CSR Ukraine, Центр «Розвиток КСВ» – експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проекти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Є національним партнером CSR Europe (Брюссель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія).

Пошук:
розширений

Микола Саранча
Роль міді та марганцю для озимої пшениці
У сучасному сільському господарстві все більшу роль для отримання щедрих та якісних врожаїв озимої пшениці відіграють мікроелементи, зокрема мідь та марганець. Вони мають вагомий вплив на проходження фізіологічних процесів під час росту та розвитку рослин та формування врожаю. Значення мікроелементів для сільськогосподарських рослин зросло із підвищенням врожайності, яку стимулюють, застосовуючи NPK добрива. Проте забезпечення мікроелементами з ґрунту не завжди задовольняє потребу рослин, що і призводить до прояву дефіциту.

Шоста Велика Одеська Бібліоніч надихала любити, читати, творити, радіти талантам і донатити
Вже шостий рік поспіль чимало одеситів 14 лютого відмічають в Одеській національній науковій бібліотеці як подвійне свято: День святого Валентина і Міжнародний День книгодарування, бо добре знаються на тому, як книга, слово і кохання доповнюють і наповнюють одне одного.
Велика Одеська Бібліоніч-VI 14 лютого, 17:00– о 21:00, ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА
Налаштуймося на хвилю любові, яка дарує крила і сили захищати коханих і мріяти!
Наукова зустріч з Ігорем Стамболом на тему «Геополітичні орієнтири України у працях Юрія Липи»
22 січня 2024 р. у головному читальному залі Одеської національної наукової бібліотеки до дня Дня Соборності України відбулася наукова зустріч з істориком Ігорем Стамболом на тему «Геополітичні орієнтири України у працях Юрія Липи».
До Дня Соборності України
Щороку 22 січня, у день проголошення Акта Злуки Української Народної Республіки та Західно-Української Народної Республіки, Україна відзначає День Соборності. Злука задекларувала об’єднання українських земель в одній державі та продемонструвала соборницькі прагнення українців. Ця подія стала знаковою для українського державотворення.
Різдвяно-новорічна програма «Книжковий диво­світ» в ОННБ триватиме до 8 січня!
Заходи проєкту Родинного дозвілля в ОННБ продовжено на період зимових шкільних канікул 2024 року. Одна з найкрасивіших бібліотек країни запрошує молодших школярів разом із батьками відвідати різдвяно-новорічну програму «Книжковий дивосвіт».



© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.012