ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Як молодь реагує на соціальну відповідальність бізнесу — результати національного опитування
17:08 / 12.08.2021

Центр «Розвиток КСВ» за підтримки U-Report, міжнародного молодіжного проєкту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), провів опитування 4748 хлопців і дівчат з усієї країни стосовно важливості для них соціальної відповідальності компаній.

За підтримки U-Report на запит Центру «Розвиток КСВ» було проведено опитування хлопців та дівчат віком від 18 до 25 років, щоб визначити, чи звертає увагу молодь на соціальну відповідальність компаній під час вибору майбутнього роботодавця.

Респонденти відповідали чи знають, що таке соціальна відповідальність бізнесу, на що звертають увагу під час пошуку місця роботи, чи важливе для них корпоративне волонтерство в компанії, яким саме чином, на їхню думку, компанії мають проявляти свою соціальну відповідальність та підтримувати освіту.

Так соціальна відповідальність бізнесу — це вирішальний момент вибору потенційного роботодавця для 15,2% молоді, соціальний пакет важливий для 20,2% опитуваних, сектор діяльності та відгуки співробітників про роботу в компанії — 31,6% та 35,4% відповідно. На першому місці 59,5% респондентів звертають увагу на рівень зарплат. Впізнаваність же компанії в першу чергу важлива для 14,5%, а 9,2% також звертають увагу на керівний склад.

«Результати опитування показали, що 40,2% молодих людей знають, що таке корпоративна соціальна відповідальність бізнесу, ба більш, 48,2% опитаної молоді хотіли б долучитися до корпоративного волонтерства в компанії потенційного роботодавця. Це свідчить про високий рівень свідомості молодих людей щодо необхідності впровадження корпоративної соціальної відповідальності та, відповідно, має стимулювати компанії практикувати соціально відповідальне ведення бізнесу», — зазначає Марина Саприкіна, голова правління Центру «Розвиток КСВ».

Також для молоді важливі в першу чергу екологічна і зоозахисна діяльність компаній (30,9%), профорієнтація та ініціювання стажувань (27,3%), фінансова підтримка ініціатив (26,6%), впровадження соціальних проєктів (24,1%), проведення тренінгів, лекцій і воркшопів (22,1%), та консультації, юридична допомога pro bono (14,1%).

Молодь вважає, що задля підтримки освіти компаніям варто запрошувати молодих спеціалістів на стажування (65,5%), проводити лекції (25,1%) та організовувати тренінги (23,8%). Та лише 1,3% опитаних вважає, що бізнес не має підтримувати освіту.

Цікаво, що важливою КСВ вважають респонденти будь-якого віку, соцпакет має більше значення для старшої молоді, а рівень зарплат цікавить найбільше молодь 23-24 років.

________________

CSR Ukraine, Центр «Розвиток КСВ» – експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проекти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Є національним партнером CSR Europe (Брюссель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія).

Пошук:
розширений

Руслан Весел
Народні санкції. Як протидіяти міжнародному бізнесу на крові
Як допомогти владі очищати країну від підприємств, що не можуть розпрощатися з РФ

Мистецькі промені серед воєнних буднів
У важкі часи рятуємось не тільки книгами, а й споглядаючи прекрасне. Запрошую і вас відвідати виставковий зал Одеської обласної організації Національної спілки художників України
«Коти бібліотечного світу»: до Міжнародного дня котів
Щороку 8 серпня відзначається Міжнародний день котів – неофіційне свято на честь котів, започатковане у 2002 році Міжнародним фондом захисту тварин. Цього дня котам дякують за їх заслуги, виказують своє шанування і любов. У 2020 році піклування про Міжнародний день котів перейшло до Міжнародної організації догляду за котами, яка з 1958 року прагне покращити здоров'я та добробут домашніх улюбленців у всьому світі.
Культові книжки: сучасна українська література. Частина 2
Продовжуємо публікацію огляду знакових книжок сучасної української літератури. Друга п’ятірка дуже потужна. Якщо ви досі не знайомі із сучукрліт та не знаєте як до неї підступитись, сміливо хапайте будь яку із добірки.
Культові книжки: сучасна українська література. Частина 1
Сучасна українська проза динамічно розвивається та рясніє яскравими іменами, які достойно представляють нашу літературу за кордоном. З кожним роком список живих «класиків» поповнюється й розширюється. Але зараз перед майстрами пера стоять непрості завдання. Читач дуже часто зі скепсисом ставиться до нових імен та може відверто губитися в безмежному асортименті видань. Бібліотекарі Одеської національної наукової бібліотеки підготували добірку із непересічних книжок сучасної української літератури. Пропонуємо до уваги першу частину видань. Впевнені, що серед них ви неодмінно знайдете цікаву для себе.
Краєзнавство за покликом душі: творча зустріч з Василем Вельможком
25 липня о 12.00 у читальному залі Одеської національної наукової бібліотеки (вул. Акад. Філатова, 1) відбулася творча зустріч з Василем Вельможком, відомим краєзнавцем, головою Одеського регіонального об’єднання творчих осередків мариністів «Всеукраїнська спілка письменників-мариністів». Василь Іванович, фізиком за фахом, є викладачем вищої категорії, членом Національної спілки журналістів України, Національної спілки краєзнавців України.



© 2005—2022 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2022 S&A design team / 0.045