ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




Як молодь реагує на соціальну відповідальність бізнесу — результати національного опитування
17:08 / 12.08.2021

Центр «Розвиток КСВ» за підтримки U-Report, міжнародного молодіжного проєкту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), провів опитування 4748 хлопців і дівчат з усієї країни стосовно важливості для них соціальної відповідальності компаній.

За підтримки U-Report на запит Центру «Розвиток КСВ» було проведено опитування хлопців та дівчат віком від 18 до 25 років, щоб визначити, чи звертає увагу молодь на соціальну відповідальність компаній під час вибору майбутнього роботодавця.

Респонденти відповідали чи знають, що таке соціальна відповідальність бізнесу, на що звертають увагу під час пошуку місця роботи, чи важливе для них корпоративне волонтерство в компанії, яким саме чином, на їхню думку, компанії мають проявляти свою соціальну відповідальність та підтримувати освіту.

Так соціальна відповідальність бізнесу — це вирішальний момент вибору потенційного роботодавця для 15,2% молоді, соціальний пакет важливий для 20,2% опитуваних, сектор діяльності та відгуки співробітників про роботу в компанії — 31,6% та 35,4% відповідно. На першому місці 59,5% респондентів звертають увагу на рівень зарплат. Впізнаваність же компанії в першу чергу важлива для 14,5%, а 9,2% також звертають увагу на керівний склад.

«Результати опитування показали, що 40,2% молодих людей знають, що таке корпоративна соціальна відповідальність бізнесу, ба більш, 48,2% опитаної молоді хотіли б долучитися до корпоративного волонтерства в компанії потенційного роботодавця. Це свідчить про високий рівень свідомості молодих людей щодо необхідності впровадження корпоративної соціальної відповідальності та, відповідно, має стимулювати компанії практикувати соціально відповідальне ведення бізнесу», — зазначає Марина Саприкіна, голова правління Центру «Розвиток КСВ».

Також для молоді важливі в першу чергу екологічна і зоозахисна діяльність компаній (30,9%), профорієнтація та ініціювання стажувань (27,3%), фінансова підтримка ініціатив (26,6%), впровадження соціальних проєктів (24,1%), проведення тренінгів, лекцій і воркшопів (22,1%), та консультації, юридична допомога pro bono (14,1%).

Молодь вважає, що задля підтримки освіти компаніям варто запрошувати молодих спеціалістів на стажування (65,5%), проводити лекції (25,1%) та організовувати тренінги (23,8%). Та лише 1,3% опитаних вважає, що бізнес не має підтримувати освіту.

Цікаво, що важливою КСВ вважають респонденти будь-якого віку, соцпакет має більше значення для старшої молоді, а рівень зарплат цікавить найбільше молодь 23-24 років.

________________

CSR Ukraine, Центр «Розвиток КСВ» – експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проекти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Є національним партнером CSR Europe (Брюссель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія).

Пошук:
розширений

Автор
Почему до датчика уровня сахара от Apple еще далеко
По данным Международной федерации диабета (IDF) за 2021 год, от диабета страдают 10,5% людей в возрасте от 20 до 79 лет и половина из них не знает об этом. Согласно прогнозам, к 2045 году этим заболеванием будет болеть на 46% больше — каждый восьмой взрослый или 783 миллиона человек. Эта перспектива пугающая, но не удивительная, учитывая текущую ситуацию

7-9 черв­ня 2024 року в Одеській національній науковій бібліотеці відбудеться XXIV Всеукраїнська виставка-форум «Українська книга на Одещині»
Під егі­дою Мі­ніс­тер­ства культу­ри та ін­фор­ма­цій­ної політи­ки Ук­раї­ни, Одесь­ка на­ціо­наль­на на­у­ко­ва біб­ліо­те­ка, Ук­ра­їнсь­ка асо­ціа­ція ви­дав­ців та кни­го­роз­по­всюд­жу­ва­чів, Дер­жав­на на­у­ко­ва уста­но­ва «Книж­ко­ва па­ла­та Ук­раї­ни іме­ні Іва­на Фе­до­ро­ва» за спри­ян­ня Одесь­кої об­лас­ної дер­жав­ної ад­міністра­ції, Одесь­кої об­лас­ної та Одесь­кої місь­кої рад, Ук­ра­їнсь­ко­го ін­сти­ту­ту кни­ги, Все­ук­ра­їнсь­кої гро­мадсь­кої ор­гані­за­ції «Ук­ра­їнсь­ка біб­ліо­теч­на асо­ціа­ція» та Все­ук­ра­їнсь­кої гро­мадсь­кої ор­га­ні­за­ції «Біб­ліо­по­ліс» про­во­дять Все­ук­ра­їнсь­ку ви­став­ку-фо­рум «Ук­ра­їнсь­ка кни­га на Оде­щині».
«Все, що ми пам'ятаємо, – неправда»
Презентація 8-го видання проєкту «Стара Одеса у фотографіях» зібрала повний зал в Одеській національній науковій бібліотеці
«Палітра рідного міста»: виставка картин Володимира Василенка в ОННБ
3 квітня 2024 року в головному читальному залі Одеської національної наукової бібліотеки відбулося відкриття персональної виставки картин художника, члена НСХУ Володимира Василенка «Палітра рідного міста». Володимир Сергійович – учасник багатьох всеукраїнських та регіональних виставок. Роботи митця знаходяться в приватних колекціях України та зарубіжжя.
SHABO провело серію дегустацій Великих вин України
Одне з провідних українських виноробних підприємств SHABO провело серію дегустацій, присвячену 20-річчю компанії.
Перформативна вистава «Ось Таке Мистецтво»
У період війни, коли багато людей втратили свої сталі засоби існування, вистава «Ось Таке Мистецтво» дала простір надії на новий початок. Вистава відбулася в Одесі 22 березня 2024 року.



© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.016