|
Парижcкие выставки: Илья Репин в Пети Пале
13:26 / 30.01.2022
Запорожцы
Конец 2021 — начало 2022 года ознаменовалось проведением в Париже уникальных художественных выставок. О наиболее впечатляющих рассказывает побывавшая на них корреспондент ИА «Контекст-Причорноморье». Вы спросите, почему после импрессионистов ты поперлась на выставку Ильи Репина? Ведь Репин кажется предельно простым и банальным: реализм, сюжеты из жизни, обличение неравенства. Как-то всё давно известное, он кажется нам понятным и простым, чуть ли не до банальности и «топорности». Это чувство как бы «подтверждается» жанром, в котором преимущественно работал Репин: реализм, с характерной для передвижников прямотой в изображении тяжкого быта «низов» и обличении неравенства. Однако подчёркнутая прямота репинских работ — это лишь тщательно сконструированная видимость. Простота у Репина — это попытка ухватить суть изображаемых объектов, лишить их всяких прикрас. Это особый «реализм», очччень далёкий от «натурализма» — простого копирования действительности. Композицию и колорит картины для Репина часто определяла музыка. Репин пишет не внешний, обманчивый облик вещей, событий и людей. Он пишет их «музыку», их суть, на живом материале, через нюансы и детали. Словом, не стоит обманываться внешней простотой и прямолинейностью картин Репина. Посмотрите внимательно и вам откроется очень много нового. И, кстати, об украинских мотивах в творчестве Ильи Репина. Они не только этнографические или исторические, но и в определенном смысле политические. Сине-желтый флаг в «Запорожцах» — не прифотошоплен «фейсбучными патриотами», а на стене комнаты, где «Не ждали» возвращения политзаключенного, висит портрет Тараса Шевченко. При этом, Илья Репин -уроженец Слобожанщины — активно участвовал в создании памятника Кобзарю. |
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
20 листопада 2024 року до Дня пам’яті жертв голодоморів Одеська національна наукова бібліотека під егідою Міністерства культури та стратегічних комунікацій України, а також у співпраці з Одеським історико-краєзнавчим музеєм і факультетом історії та філософії ОНУ імені І.І. Мечникова проводить круглий стіл «Голодомори в Україні: хронологія геноциду».
10 листопада о 14:00 Одеська національна наукова бібліотека та громадська організація «Десяте квітня» запрошують на форум «Ярмаркова культура: сучасність завдяки традиціям». Форум проводиться за підтримки Агентства ООН у справах біженців і Першого міжрегіонального відділу Інституту національної пам'яті. Його мета – дослідження багатства культур українського степу, що став місцем єдності різноманітних етносів, які його населяють.
До Дня української писемності та мови в Одеській національній науковій бібліотеці стартував традиційний Тиждень мови: з 21 по 27 жовтня 2024 р відбудеться низка заходів, спрямованих на розкриття чарівного світу рідного слова.
29 жовтня 2024 року о 12.00 в Одеській національній науковій бібліотеці за підтримки Першого міжрегіонального територіального відділу Українського інституту національної пам'яті відбудеться відкриття виставки «Наказано не знати: українські археологи в лещатах тоталітаризму». Експозицію присвячено археологам, які попри жорстокі репресії та цензуру продовжували свою наукову діяльність і залишили важливий слід в історії археологічної науки. Виставка репрезентує долі 19 визначних археологів, які стали символами цілих поколінь репресованих науковців і чиї досягнення були довгий час приховані або навмисне забуті.
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.013 |