![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Прес-конференція — Рекламуючи – не бреши!
25.06.2011 / Газета: Одесские известия / № 68(4193) / Тираж: 18937
400 рекламодавців перевірено за 5 місяців поточного року працівниками управління у справах захисту прав споживачів в Одеській області. Як заявив на пресконференції головний спеціаліст управління Олександр Шестун, особливої уваги перевіряльники надали рекламі алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Так, фасадні вікна одеського магазину «Асорті» на Черемушках прикрашала самовільна реклама алкоголю, що заборонено законом. Не залишилися без уваги й факти несумлінної реклами, здатної ввести споживача в оману, а також порушення етичних норм. В 43 випадках зафіксовано порушення правил розміщення зовнішньої реклами, що стосувалося її змісту, мови й вірогідності. Також «вирізнилися» стриптизклуб «Axis» і нічний клуб «Palladium». Закличні зображення на плакатах, якими вони мали намір привабити відвідувачів, мали в собі елементи непристойності. 15 порушень виявлено в іміджевій інформації про зниження вартості продукції. Загальна сума накладених штрафів застановила 11,1 тис. гривень. Адміністрація магазину «Монро», що розмістила привабливе повідомлення про знижку в розмірі 60%, була оштрафована на 2500 гривень: оголошення не містило відомостей про дати початку й закінчення дії знижених цін. Та й сама реклама була розміщена без дозволу органів місцевого самоврядування. Магазин одягу та взуття «Мілан» використовував державний символ Італії, через що теж поповнив список порушників, у цьому разі – ст. 8 ЗУ « Про рекламу». Серед відхилень від правил є приклади, коли організатори гастрольних виступів вирішували обійтися без передбаченого законом повідомлення про те, чи використовується співаками на концерті фонограма. Назагал виставлено штрафів на 24,4 тисячі гривень. 16,4 тисячі з них сплачено добровільно. З решти доведеться стягувати через суд. Автор: Стас ВЛАДОВ
|
Пошук:
![]() Сергій Токарєв
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.
![]() Балет «Снігова Королева» на музику Туомаса Кантелінена у постановці творчої команди театру надихає, зворушує і повертає віру в казку маленьким і дорослим глядачам та не втрачає актуальності попри свою холодну назву — ні в спеку, ні коли на вулиці сніжить. Адже його сенси — поза сезоном і поза часом: про силу любові, яка здатна розтопити будь-яку кригу, про вірність, вибір серця і шлях крізь випробування.
Останні моніторинги:
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
|
||||||||||||||||
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.015 |