ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Пошук виходу із кризи
21.07.2012 / Газета: Одесские известия / № 77(4351) / Тираж: 18937

Півтора місяці тому наказом по Міністерству інфраструктури України була створена Координаційна рада з відродження і забезпечення пріоритетного розвитку морського і річкового сектору Придунав’я. До його складу міністром були включені керівники підприємств морегосподарського комплексу регіону, мери придунайських міст і голови райдержадміністрацій, представники «Укрзалізниці» та «Укравтодору».

І ось цими днями в адміністративному будинку Українського Дунайського пароплавства відбулося перше робоче засідання Координаційної ради під керівництвом в.о. голови правління пароплавства О. Долгова. Склад учасників ізмаїльського засідання був розширеним і компетентним. Так, у ньому, крім начальників Ізмаїльського, Ренійського та Усть­Дунайського морських торговельних портів Ю. Фуртатова, С. Строї і В. Швидченка, також взя­ли участь заступник директора Департаменту державної політики у сфері морського і річкового транспорту – начальник відділу стратегії розвитку морського транспорту та інфрастуктури І. Горобець, народний депутат України, заступник голови Комітету з питань будівництва, транспорту і зв'язку Верховної Ради України Ю. Крук, начальник управління морегосподарського комплексу, транспорту і зв'язку облдержадміністрації О. Ілько, перший заступник начальника служби автомобільних доріг Одеської області О. Антонюк, міський голова Ізмаїла А. Абрамченко та інші офіційні особи.

У своєму вступному слові в.о. голови правління пароплавства Олександр Долгов відзначив, що основною метою Координаційної ради є вироблення узгоджених пропозицій при проведенні державної політики з питань пріоритетного розвитку морського та річкового сектору Дунайського регіону, соціально­економічного розвитку і життєзабезпечення населення Українського Придунав’я, здійснення тарифного регулювання, ухвалення прозорих кадрових рішень.

І. Горобець відзначив, що у цьому регіоні є всі умови для створення кластера. За його словами, є три головні чинники: людський потенціал – люди, які вміють працювати саме у морегосподарському комплексі; європейська транспортна артерія, яку тут обслуговують три морські порти, судноремонтний завод і найбільша судноплавна компанія. А ще є численні сільськогосподарські об'єкти, які також у перспективі можуть стати джерелом додаткового ресурсу (і насамперед для переробки).

Начальник Ізмаїльського морського торговельного порту Юрій Фуртатов, пояснюючи складнощі з вантажною базою, які останнім часом суттєво заважають повноцінній роботі підприємства, відзначив негативну тенденцію невиконання плану завезення експортних і транзитних вантажів основними відправниками вантажу. У зв'язку з цим начальник Ізмаїльського порту для збереження наявних і залучення додаткових транзитних вантажопотоків виступив з ініціативою внести до Збірника тарифів на комплекс робіт, пов'язаних з обробкою вантажів у портах України, деякі зміни, які повинні допомогти переломити ситуацію, що склалася.

Серед інших питань були розглянуті також проекти Плану роботи і графіка засідань КР, які передбачається проводити щомісяця.

За підсумками також було створено дві робочі групи. Перша – для відпрацьовування проекту «Пріоритетний розвиток Придунав’я» на чолі з начальником управління морегосподарського комплексу, транспорту і зв'язку облдержадміністрації О. Ільком. До її складу увійшли керівники пароплавства, портів Ізмаїл, Рені та Усть­Дунайськ, мер м. Ізмаїла. Друга група з представників портів та «Укрзалізниці» займеться розробкою мотиваційних тарифів для Українського Придунав’я.

Було ухвалено рішення і про подання до тарифної комісії профільного Міністерства пропозицій щодо зниження ставок портових зборів на основні види вантажів – залізорудна сировина, метал, добрива та вугілля.

У Придунайському регіоні, де проживає понад 270 тисяч чоловік, на підприємствах морегосподарського комплексу працює 6,5 тисячі, що з урахуванням сімей становить приблизно чверть населення міст Ізмаїла, Рені, Кілії та Вилкового. Тому відродження дуже важливої для регіону галузі, без перебільшення, життєво важливо. І як показали перші кроки Координаційної ради, при центральному органі виконавчої влади України нарешті з'явилася рада, яка реально зайнялася розв’язанням проблем підприємств морської галузі Придунав’я. А це означає, що зроблено певний прорив на шляху стабілізації соціально­економічної ситуації у Дунайському регіоні

Автор: Олег КОЛЄВ, власкор «Одеських вістей», м. Ізмаїл

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Сергій Токарєв розповів про способи зміцнення та масштабування стартап-екосистеми ЦСЄ
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.

Одеська національна опера 26 та 27 грудня запрошує на заключні у 2025 році покази балету «Снігова Королева»
Балет «Снігова Королева» на музику Туомаса Кантелінена у постановці творчої команди театру надихає, зворушує і повертає віру в казку маленьким і дорослим глядачам та не втрачає актуальності попри свою холодну назву — ні в спеку, ні коли на вулиці сніжить. Адже його сенси — поза сезоном і поза часом: про силу любові, яка здатна розтопити будь-яку кригу, про вірність, вибір серця і шлях крізь випробування.

Останні моніторинги:
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.023