![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Балтійський досвід
11.07.2013 / Газета: Чорноморські новини / № 54(21422) / Тираж: 8525
У понеділок, 8 липня, відбулася церемонія підписання договору про стратегічне співробітництво між українською судноплавною компанією «Укрферрі» і данським поромним оператором «DFDS Seaways». Згідно з досягнутою угодою, на регулярну поромну лінію Іллічівськ— Поті/Батумі, де десять років працював пором «Грейфсвальд», вийшло судно «Vilnius seaways», яке донедавна працювало на Балтиці. Хоча вантажно-пасажирський пором «Vilnius seaways* — судно не нове (збудоване ще у 1987 році в НДР), претензій до нього, з точки зору оцінки морехідних якостей, запевняють, нема. Його довжина — 190 метрів, ширина — 28 метрів. Такі розміри дозволяють мінімізувати хитавицю навіть у штормових умовах. Судно перебуває під кла- сифікаційним наглядом найбільшої страхової компанії Ллойда і володіє сертифікатом Книги рекордів Гіннесса як найбільший корабель у світі в класі автомобільно-залізничних пасажирських поромів. Дві вантажні палуби можуть одночасно прийняти на борт 50 універсальних залізничних вагонів і 50 великовантажних автомобілів TIR. До послуг мандрівників та водіїв вантажівок — комфортабельний комплекс на 108 пасажирських місць у каютах люкс, напівлюкс, дво- і чотиримісних з усіма зручностями. На судні є ресторан, бар, зал відпочинку, кінозал -і дитяча ігрова кімната. Транзитні пасажири отримують тепер зручну можливість трансферу через Поті на Батумі, Тбілісі, Єреван, Баку, а також у прикор- донні з Грузією турецькі порти Хопу та Трабзон. А в зворотному напрямку пасажири, які прибувають в Іллічівськ, мають такі ж зручні можливості дістатися у всі міста України, країн СНД та Європи. млн. гривень. Є небезпека, що мільярд гривень народних грошей підуть не за цільовим призначенням і мешканцям Одеси від цього не буде жодної користі», — цитує народного депутата Павла Кири-ленка прес-служба обласної організації ВО «Свобода». • Співробітництво Виступаючи на урочистій церемонії підписання угоди, президент СК «Укрферрі» Олександр Курлянд зазначив, що балтійський досвід в організації поромних перевезень не має собі рівних. Досить сказати, що в цій частині північної Європи налічується понад 80 (!) регулярних ліній. Пороми забезпечують 95 відсотків загальної кількості судно-заходів у портах Балтійського моря. Обсяг перевезених вантажів перевищує 40 мільйонів тонн. На Чорному морі цей показник, на жаль, не дотягує 5 мільйонів... Тож є чому вчитися у балтійських паромників. І хотілося б, щоб прихід на Чорне море данського поромного оператора «DFDS Seaways» означав не тільки збільшення суден, ще обслуговують поромні лінії, але й впровадження передових методів роботи, успішно апробованих на Балтиці. Автор: Олег ВЛАДИМИРСЬКИЙ.
|
Пошук:
![]() Сергій Токарєв
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.
![]() 15 грудня о 15:00 в АРТ-просторі за адресою вул. Європейська, 67 відкривається фотовиставка Одеської обласної організації Національної спілки фотохудожників України «Місто світла і тіні».
Останні моніторинги:
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
|
||||||||||||||||
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.022 |