ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




На маршрут виходить «Тарпан»
09.07.2014 / Газета: Вперед / № 49(11067) / Тираж: 2380

1 липня 2014 року жителі Роздільної та їх гості, які перебували на місцевому залізничному вокзалі, могли побачити незвичну картину. По колії промчав поїзд-красень, який виринув наче з майбутнього. Приваблювали його модерні обриси, свіжість кольорів, захоплюючий політ.

З'ясувалося, що того дня на Одеській залізниці почав курсувати новий український швидкісний поїзд «Тарпан» сполученням Київ — Одеса. Своє ім'я він одержав від назви прудкого і витривалого коня, табуни яких І в давні часи вільно гуляли причорноморським степом. «Тарпан» збудований на Крюківському вагонобудівному заводі.

Поїзд може вмістити 609 пасажирів. Дорогу від станції відправлення до станції прибуття він долає за , сім годин. Це приблизно стільки ж, як і автобус. Швидші лише маршрутки. Правда, залізничники обіцяють скоротити час у поїздці до шести годин. Втім, швидкість швидкістю, а безпека є безпекою, тож цей чинник — на першому плані.

Якщо продовжити розмову на цю тему, то на наших залізницях швидше їздити не зможуть будь-які поїзди — хоч японські, хоч китайські. Справа в тім, що й колії мають відповідати вищим вимогам. Подекуди за кордоном для таких поїздів будують окремі путі, які призначені тільки для пасажирського сполучення, а не для комбінованого -пасажирського і вантажного, як у нас.

«Тарпан” має два класи комфортності. У першому — чотири місця в ряду, у другому — п’ять. Крім того, у кожному класі є ще місця зі столиками, але їх вартість від звичайних не відрізняється.

Між сидіннями — достатньо місця для вільного проходу. Ставити там валізи нема потреби — для багажу у кожному вагоні виділено окрему зону.

Є де повісити одяг чи ручну поклажу.

Поїзд обладнаний кондиціонерами, так що комфорт пасажирам забезпечується. Ще одна новинка: сучасні туалети тут працюють постійно. Ними можна скористатися навіть на зупинці.

До речі, в туалетах і тамбурах у поїзді курити заборонено. Якщо хтось зважиться на таке, то спеціальні датчики повідомлять про це поїзній бригаді і в курця можуть виникнути неприємності.

Квиток на «Тарпана» коштує від 300 до 500 гривень — залежно від умов і дня придбання квитка. У поїзді є буфет, звичайно, недешевий, Ланчбокс тут коштує 40 гривень, чай • б, кава — 15, а півлітрові пляшки мінеральної води — 17 гривень,

Зі столиці він виходить щодня о 6.07, а до Одеси прибуває о 13.20. У зворотному напрямку відправляється в 15.02, а приїздить до Києва о 22.17. Певно, для ділових людей Одеси приїздить на ніч до столиці не зовсім зручно. Однак, пасажири бувають різними.

На жаль, у Роздільній «Тарпан» не зупиняється. Для нього заплановано лише одну зупинку — у Вінниці.

Автор: Валентин ЩЕГЛЕНКО

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Сергій Токарєв розповів про способи зміцнення та масштабування стартап-екосистеми ЦСЄ
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.

В Одесі відкривається фотовиставка «Місто світла і тіні»
15 грудня о 15:00 в АРТ-просторі за адресою вул. Європейська, 67 відкривається фотовиставка Одеської обласної організації Національної спілки фотохудожників України «Місто світла і тіні».

Останні моніторинги:
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.017