![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
На маршрут виходить «Тарпан»
09.07.2014 / Газета: Вперед / № 49(11067) / Тираж: 2380
1 липня 2014 року жителі Роздільної та їх гості, які перебували на місцевому залізничному вокзалі, могли побачити незвичну картину. По колії промчав поїзд-красень, який виринув наче з майбутнього. Приваблювали його модерні обриси, свіжість кольорів, захоплюючий політ. З'ясувалося, що того дня на Одеській залізниці почав курсувати новий український швидкісний поїзд «Тарпан» сполученням Київ — Одеса. Своє ім'я він одержав від назви прудкого і витривалого коня, табуни яких І в давні часи вільно гуляли причорноморським степом. «Тарпан» збудований на Крюківському вагонобудівному заводі. Поїзд може вмістити 609 пасажирів. Дорогу від станції відправлення до станції прибуття він долає за , сім годин. Це приблизно стільки ж, як і автобус. Швидші лише маршрутки. Правда, залізничники обіцяють скоротити час у поїздці до шести годин. Втім, швидкість швидкістю, а безпека є безпекою, тож цей чинник — на першому плані. Якщо продовжити розмову на цю тему, то на наших залізницях швидше їздити не зможуть будь-які поїзди — хоч японські, хоч китайські. Справа в тім, що й колії мають відповідати вищим вимогам. Подекуди за кордоном для таких поїздів будують окремі путі, які призначені тільки для пасажирського сполучення, а не для комбінованого -пасажирського і вантажного, як у нас. «Тарпан” має два класи комфортності. У першому — чотири місця в ряду, у другому — п’ять. Крім того, у кожному класі є ще місця зі столиками, але їх вартість від звичайних не відрізняється. Між сидіннями — достатньо місця для вільного проходу. Ставити там валізи нема потреби — для багажу у кожному вагоні виділено окрему зону. Є де повісити одяг чи ручну поклажу. Поїзд обладнаний кондиціонерами, так що комфорт пасажирам забезпечується. Ще одна новинка: сучасні туалети тут працюють постійно. Ними можна скористатися навіть на зупинці. До речі, в туалетах і тамбурах у поїзді курити заборонено. Якщо хтось зважиться на таке, то спеціальні датчики повідомлять про це поїзній бригаді і в курця можуть виникнути неприємності. Квиток на «Тарпана» коштує від 300 до 500 гривень — залежно від умов і дня придбання квитка. У поїзді є буфет, звичайно, недешевий, Ланчбокс тут коштує 40 гривень, чай • б, кава — 15, а півлітрові пляшки мінеральної води — 17 гривень, Зі столиці він виходить щодня о 6.07, а до Одеси прибуває о 13.20. У зворотному напрямку відправляється в 15.02, а приїздить до Києва о 22.17. Певно, для ділових людей Одеси приїздить на ніч до столиці не зовсім зручно. Однак, пасажири бувають різними. На жаль, у Роздільній «Тарпан» не зупиняється. Для нього заплановано лише одну зупинку — у Вінниці. Автор: Валентин ЩЕГЛЕНКО
|
Пошук:
![]() Сергій Токарєв
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.
![]() 15 грудня о 15:00 в АРТ-просторі за адресою вул. Європейська, 67 відкривається фотовиставка Одеської обласної організації Національної спілки фотохудожників України «Місто світла і тіні».
Останні моніторинги:
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
|
||||||||||||||||
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.017 |