ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Одна війна на чотирьох жінок
05.09.2024 / Газета: Вечірня Одеса / № 71-72(11415-11416) / Тираж: 10407

Сцена з вистави

Ювілейний, 100-й сезон розпочався в Одеському академічному українському музично-драматичному театрі імені Василя Василька камерною постановкою одноактної драми «Вирій». У форматі «Глядач на сцені» за півтори години нам розповідають містичну історію про чотирьох жінок, чиї долі зруйнувала війна.

П’єсу Наталі Ігнатьєвої поставили режисери Олександр Самусенко та Мирослава Ткач. За вокал і музичне рішення вистави відповідає Наталя Боярська, за сценографію — Максим Лапко. Художницею костюмів «Вирію» стала Оксана Тернавська, музичне оформлення вистави здійснив Віктор Чернєв.

В українській міфології вирій — це місце, куди потрапляють душі померлих. Щоправда, героїні вистави, які гинуть на безлюдній автобусній зупинці під час повітряної тривоги, з подивом визнають, що потойбічне буття уявляли собі геть по-іншому. В усякому разі про полегшення переживань не йдеться.

Заслужена артистка України Нінель Наточа в ролі ГалиниЗаслужена артистка України Нінель Наточа в ролі Галини

Уособлення української землі — селянка Галина (заслужена артистка України Нінель Наточа), маленький вогник — військова Ангеліна (Марія Буймович). Перша втратила єдиного сина на війні, друга ще не знайшла кохання, але пішла воювати, бо їй болять смерті незнайомих юнаків. Сумує за братом Марина (Ірина Бесараб), за чоловіком — Інга (Ірина Шеляг). Драматург не надто «причісує» мову персонажів, які розмовляють не лозунгами, а відверто, часом брутально, бо біль втрат спотворює душу, вбиває жіночність. Без чоловіка, брата, сина тощо жінка, може, не мертва, але й не жива.

Тому війна — це завжди проти жінки. Глядачі час від часу схлипують, слухаючи розповіді героїнь про страждання, яких ті зазнали, але допомогти нічим не можуть, хоч і знаходяться поруч на сцені. Від цього удвічі болячіше…

Автор: Марія ГУДИМА

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Сергій Токарєв розповів про способи зміцнення та масштабування стартап-екосистеми ЦСЄ
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.

Одеська національна опера 26 та 27 грудня запрошує на заключні у 2025 році покази балету «Снігова Королева»
Балет «Снігова Королева» на музику Туомаса Кантелінена у постановці творчої команди театру надихає, зворушує і повертає віру в казку маленьким і дорослим глядачам та не втрачає актуальності попри свою холодну назву — ні в спеку, ні коли на вулиці сніжить. Адже його сенси — поза сезоном і поза часом: про силу любові, яка здатна розтопити будь-яку кригу, про вірність, вибір серця і шлях крізь випробування.

Останні моніторинги:
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.040