|
«Чаще всего наши потребители жалуются на некачественное электроснабжение и прекращение его подачи», — «Одессаоблэнерго»
11:06 / 13.12.2011
ОДЕССА, 13 ДЕКАБРЯ 2011 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — Председатель правления ОАО «Одессаоблэнерго» Александр Ниверчук заявил, что чаще всего жалобы потребителей касаются некачественного электроснабжения и прекращения его подачи, передает корреспондент ИА «Контекст-Причерноморье». Об этом А. Ниверчук сообщил вчера, 12 декабря, в ходе пресс-конференции. «Основной блок вопросов и жалоб, которые к нам поступают — это некачественное электроснабжение и прекращение подачи электроснабжения. На эти два вопроса, наверное, припадает процентов 70-80 всех обращений граждан. Дальше — это заключение и перезаключение договоров, выдача технических условий и все остальное», — отметил председатель правления. |
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.
Останні новини:
17:05 28.11.2024
16:25 28.11.2024
15:42 28.11.2024
14:32 28.11.2024
13:17 28.11.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 2.365 |