ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Глава Одеської ОДА провів наради з найважливіших питань життєдіяльності регіону
17:17 / 09.11.2021
Общество

ОДЕСА, 09 ЛИСТОПАДА 2021 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я – Голова Одеської обласної державної адміністрації Сергій Гриневецький провів засідання, на яких обговорювався ряд найважливіших питань життєдіяльності регіону.

Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили в прес-службі Одеської ОДА.

У повідомленнях облдержадміністрації сказано:

Сьогодні, на позачерговому засіданні обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке провів голова Одеської обласної державної адміністрації Сергій Гриневецький, рекомендовано ПАТ «Одеський припортовий завод» збільшити обсяги виробництва кисню.

«Припортовий завод має установку розподілу повітря, яка щодобово, 7 днів на тиждень, видає 6 тонн рідкого кисню і за погодженим графіком з Департаментом охорони здоров’я обласної адміністрації ми відвантажуємо цей кисень. Ми не плануємо зупиняти її роботу, і в такому режимі вона працюватиме стільки, скільки буде потрібен медичний кисень. Але ця установка запроектована із резервним блоком. Тому, з урахуванням тієї критичної ситуації, в якій опинилась не тільки Одеська область, ми короткочасно запустимо і цей резервний блок. Це – ненормальний режим роботи для цієї установки, але ситуація вимагає таких критичних рішень! Завтра ми розпочнемо запуск цієї установки, для якого нам знадобиться 48 годин. Тому виходячи з цього, вже у п’ятницю ми плануємо отримати збільшений обсяг медичного кисню» – зазначив на засіданні головний інженер ПАТ «Одеський припортовий завод» Сергій Журавльов.

Як повідомлялося раніше, підприємство виробляє щоденно 6 тонн кисню, який постачається у медичні заклади регіону, для застосування в лікуванні гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Через загострення пандемії в регіоні, керівництвом області прийнято рішення невідкладно збільшити обсяги виробництва кисню, що дозволить вирішити питання його відсутності, в потрібній кількості, в медичних закладах Одеської області.

За рішенням комісії ТЕБ та НС, ПАТ «ОПЗ» рекомендовано найближчим часом виробляти щоденно 12 тонн кисню, що вдвічі більше аніж раніше. Також, буде забезпечено відвантаження медичного кисню за оновленим графіком, виключно для потреб медичних закладів охорони здоров’я Одеської області.

«Необхідно оновити графік відвантаження медичного кисню за діючими договорами, в листопаді 2021 року, з урахуванням залучення додаткових потужностей та довести його до відома постачальників та виробників. А для безперебійної роботи закладів охорони здоров’я області забезпечити транспортом та організувати своєчасну доставку медичного кисню до закладів, що призначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19. Також необхідно утворити добовий резерв медичного кисню у кількості 20 тонн, залучивши кошти резервного фонду обласного бюджету» – сказав на засіданні ТЕБ голова Одеської облдержадміністрації Сергій Гриневецький.

***

Одним з питань, яке розглянуто та обговорено в ході чергової апаратної робочої наради Одеської облдержадміністрації, яку провів голова ОДА Сергій Гриневецький, стало підбиття підсумків роботи з опрацювання звернень громадян за ІІІ-й квартал 2021-го року. Доповіла з цього питання – начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату ОДА Інна Попазова.

«Впродовж ІІІ-го кварталу 2021 року опрацьовано 1048 заяв, скарг та пропозицій від 9770-ти заявників. Зокрема, із зазначених звернень 243 надійшли поштою, 264 отримано в ході особистого прийому, повторними є 146, колективними – 199. Від мешканців міста Одеси надійшло 450 звернень (43% загальної кількості), з Одеського району – 579 (55,3%), при цьому 70 звернень надійшло від представників пільгових категорій (членів багатодітних сімей, одиноких матерів, інвалідів, учасників бойових дій, ветеранів праці», – поінформувала Інна Попазова.

За категоріями звернень, які надійшли від заявників, по соціальному захисту – 238; комунальне господарство -143; аграрна політика і земельні відносини -50; охорона здоров’я – 49; житлова політика – 44; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 43; освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 31; транспорт і зв’язок – 29 ; праця та заробітна плата – 11.

«Дотримуючись умов карантину тимчасово скасовано проведення особистих прийомів громадян керівництвом ОДА. Водночас приймаються усні звернення від громадян, які надходять на «телефон довіри» та «гарячу телефонну лінію» облдержадміністрації. Активно проводиться роз’яснювальна робота серед громадян, відповідні матеріали з чого опубліковано на офіційному веб-сайті облдержадміністрації. Окрему увагу приділено зверненням громадян найменш соціально захищених категорій населення» – сказала начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату ОДА Інна Попазова.

***

Голова Одеської облдержадміністрації Сергій Гриневецький провів чергову апаратну робочу нараду ОДА, в ході якої, зокрема, було розглянуто комплекс практичних питань, що є вкрай важливими та актуальними для структурних підрозділів – запровадження електронної системи офіційного документообігу «Аскод» та здійснення заходів із захисту інформації.

«Глобальні виклики і зміни звичного устрою життя людей в надзвичайних умовах пандемії показали, що саме цифрові технології спроможні розширити технічні можливості людства. Цифровізація (диджиталізація) все більше охоплює усі сфери суспільного життя, тому удосконалення зазначених технологій та розширення сфери їх застосування вважаються пріоритетними майже у всіх країнах світу. У зв’язку з цим запорукою успіху нашої держави у світових економічних та інформаційних процесах є всебічне впровадження цифрових технологій в роботу системи органів державної влади. З прийняттям відповідного закону від 15.07.2021 №1689-ІХ у країні почався перехід до режиму «paperless» («без паперів») в офіційному діловодстві органів влади, що передбачає мінімізацію, а в перспективі й повне скасування паперового документообігу», – наголосив начальник управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації ОДА Станіслав Ніколайчук.

З метою удосконалення електронного документообігу в апараті та структурних підрозділах Одеської облдержадміністрації наразі відбувається запровадження автоматизованої цифрової системи управління документами «АСКОД» на заміну попередньої системи «Док Проф 3», застосування якої розпочалось ще з кінця вересня 2018-го року.

«Через систему «АСКОД» буде створено єдиний цифровий інформаційний простір облдержадміністрації, умови для переходу на безпаперовий документообіг, значне підвищення оперативності та ефективності роботи з документами, забезпечення прозорості процесів розробки і опрацювання документів, отримання дієвого інструменту контролю дисципліни виконання на кожному рівні. На разі розробники системи «АСКОД» проводять її налаштування у структурних підрозділах ОДА та райдержадміністрацій області, наступний етап – навчання-тренінги працівників на робочих місцях», – визначив мету та поетапність запровадження нової інформаційної технології керівник профільного структурного підрозділу Одеської ОДА.

Окремо Станіслав Ніколайчук закцентував увагу учасників апаратної наради на іншому невід’ємному та стратегічно важливому питанні функціонування органів державної влади: «Зі зростанням темпів цифровізації усіх процесів збільшується й кількість випадків кібератак, у тому числі на органи виконавчої влади, у мережах яких створюється та використовується інформація з обмеженим доступом, включаючи персональні дані».

З метою забезпечення належного рівня інформаційного захисту, проведення комплексу заходів, що спрямовані на впорядкування існуючої інформаційно-комунікаційної інфраструктури згідно з вимогами чинного законодавства, відповідно до розпорядження голови Одеської ОДА Сергія Гриневецького від створено профільну робочу групу, що має провести комплекс заходів з аналізу поточної ситуації та розробити практичні пропозиції та рекомендації.


Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Американський стартап Toothio – новий напрям інвестицій Roosh Ventures
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.

Від Миколая до Різдва. Святкова програма для дорослих і дітей
Одеська національна наукова бібліотека традиційно підготувала для одеситів та гостей міста цікаву й розмаїту різдвяно-новорічну програму «Від Миколая до Різдва». Цей проєкт родинного дозвілля, спрямований на популяризацію книги та читання, згуртування сімей, організацію змістовного відпочинку, триватиме впродовж грудня (6.ХІІ – 31.ХІІ. 2024 р.). Тож запрошуємо здійснити захоплюючу подорож усією родиною у дивовижний світ книжок найстарішої книгозбірні України!

Останні новини:
14:14 25.12.2024
13:06 25.12.2024
12:11 25.12.2024
11:49 25.12.2024
11:44 25.12.2024


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 2.160