|
УДП вже планує повернення на Середній Дунай
15:50 / 27.09.2022
ОДЕСА, 27 ВЕРЕСНЯ 2022 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я — Українське Дунайське пароплавство розробляє нові лінії для роботи на Середньому Дунаї. Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили в прес-службі ГУ ДСНС України в Одеській області. У повідомленні підприємства сказано: Після початку війни майже увесь флот Дунайського пароплавства був передислокований на Нижній Дунай. Півроку ми забезпечували експорт аграрної продукції в умовах закриття морських портів. На даний час ситуація з відвантаження врожаю вже не є критичною – з серпня успішно працює «Зернова ініціатива». Тому сьогодні ми розглядаємо можливість повернення частини караванів на Середній Дунай. По-перше, там не менш гостро відчувається дефіцит флоту. По-друге, для УДП стратегічно важливо зберегти сильні позиції на всій протяжності Дунаю. Наш перспективний проект з будівництва нових барж та модернізації тяги передбачає, що пароплавство розвиває різні сегменти вантажних річкових перевезень та працює з широкою номенклатурою вантажів. Це єдиний шлях до масштабування бізнесу УДП. Нові лінії, скоріше за все, будуть пов’язані з доставкою залізорудної сировини для металургійного виробництва у європейських країнах. У зворотному напрямку до Констанци плануємо доставляти зерно. Ми бачимо велику зацікавленість з боку фрахтувальників і вже запустили підготовчий процес. Відправка перших караванів уверх по Дунаю може відбутись вже наступного місяця. Повернення флоту на Середній Дунай відбудеться за двох умов. Перша – судна обов’язкова мають бути обладнанні системами онлайн-моніторингу та відео-контролю. Друга – маршрути від початку і до кінця чітко сплановані та прораховані. Лише в такому випадку ми гарантуємо високу ефективність використання флоту, яку підприємство демонструвало останні півроку. Отже, на Середній Дунай повертаємось з якісно новим рівнем управління флотом. Відносини з контрагентами і постачальниками тепер також формуються максимально прозоро – «схематозу» на бункері та іншому більше не буде. Щодо Нижнього Дунаю. Більше двох місяців, як ви знаєте, ми працювали в умовах закритої навігації, спричиненої рекордним мілководдям. Це не могло не вплинути на обсяги перевезень та інші показники. На щастя, рівень води почав підійматись, ситуація потроху покращується. Водночас, залишається фактор перевантаженості порту Констанци, що суттєво перешкоджає динаміці обороту флоту. Але ми продовжуємо працювати з нашими міжнародними партнерами над розвитком альтернативних варіантів перевалки. Впевнений, що «зерновий шлях» з портів українського Придунав’я у найближчий час не втратить актуальності. |
Пошук:
Автор
По данным Международной федерации диабета (IDF) за 2021 год, от диабета страдают 10,5% людей в возрасте от 20 до 79 лет и половина из них не знает об этом. Согласно прогнозам, к 2045 году этим заболеванием будет болеть на 46% больше — каждый восьмой взрослый или 783 миллиона человек. Эта перспектива пугающая, но не удивительная, учитывая текущую ситуацию
Під егідою Міністерства культури та інформаційної політики України, Одеська національна наукова бібліотека, Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів, Державна наукова установа «Книжкова палата України імені Івана Федорова» за сприяння Одеської обласної державної адміністрації, Одеської обласної та Одеської міської рад, Українського інституту книги, Всеукраїнської громадської організації «Українська бібліотечна асоціація» та Всеукраїнської громадської організації «Бібліополіс» проводять Всеукраїнську виставку-форум «Українська книга на Одещині».
Останні новини:
14:27 27.04.2024
11:52 27.04.2024
11:50 27.04.2024
11:47 27.04.2024
11:41 27.04.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.926 |