ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Одещину відвідав український бізнес-омбудсмен
10:07 / 02.02.2022
Бизнес

ОДЕСА, 02 ЛЮТОГО 2022 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я – Голова Одеської обласної державної адміністрації Сергій Гриневецький зустрівся з бізнес-омбудсменом Романом Ващуком та провів його зустріч з підприємцями регіону.

Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили в прес-службі Одеської ОДА.

В повідомленнях облдержадміністрації сказано:

Голова Одеської обласної державної адміністрації Сергій Гриневецький провів робочу зустріч з бізнес-омбудсменом Романом Ващуком.

«З метою покращення умов ведення бізнесу у грудні 2014 року Україна вперше за історію незалежної України було започатковано Раду бізнес-омбудсмена, яка представляє та захищає інтереси бізнесу у державних органах. Установа покликана забезпечити прозоре ведення бізнесу в Україні. Я є бізнес-омбудсменом в Україні з 1 січня 2022 року. На разі моя команда складається з 32 фахівців. Рада бізнес-омбудсмена працює для конкретних компаній від ФОПів до великого бізнесу. В найменших наших справах мова йде про сотні чи тисячі гривень, а в найбільших – про мільярди. Тож ми єдиний механізм, який обслуговує такий великий спектр по цілій Україні. Торік до бізнес-омбудсмена надійшло 2182 скарги, тоді як в 2020-му їх було 1737-м. Це збільшення на 26%. Традиційно найбільший блок питань – податкові, вони займають 62%. По правоохоронним органам надійшло 14% скарг, на дії державних регуляторів – 6%, місцевого самоврядування – 4%, митниці – 3%. Збільшення скарг, можливо, частково віддзеркалює те, наскільки гравці ринку знають нас і готові звертатися до нас. Найбільше скарг подавали підприємства гуртової торгівлі – 23%, ще 17% скарг надійшло від підприємств сільського господарства і гірничодобувна промисловість, 11% – виробничі компанії, ФОПи – 9%, будівництво і нерухомість – 9%. Серед наших скаржників малі підприємства – 74%, а великі – 26%. За 6,5 років роботи Рада бізнес-омбудсмена розглянула 635 звернень від підприємців Одещини та допомогла їм повернути 544 млн грн.» – розповів на початку зустрічі Роман Ващук.

В свою чергу голова Одеської облдержадміністрації Сергій Гриневецький поінформував Романа Ващука про те, що Одеська область займає IV місце в обсязі введеного в експлуатацію житла та обороту роздрібної торгівлі, ІІ місце за об’ємом виконаних будівельних робіт та обсягу експорту послуг в Україні. А за індексами промислової продукції та сільськогосподарського виробництва область є абсолютним лідером серед регіонів. На думку голова ОДА, всі ці та інші досягнення – це результат роботи, в більшості, саме бізнесу.

«До повноважень обласної державної адміністрації відноситься питання економічного та соціального розвитку регіону шляхом забезпечення стабільної роботи підприємств сфери реального сектору економіки. На сьогодні одним з наших пріоритетів діяльності є легалізація заробітних плат та виведення бізнесу із тіні. Також ми дотримуємся правила – не заважати, а допомагати підприємцям. Адже малий та середній бізнес є донорами надходжень до бюджетів усіх рівнів. Тому ми намагаємося забезпечити максимально комфортні умови для розвитку бізнесу. Хочу також зазначити, що у нас утворено Раду інвесторів Одеської області, основними завданнями якої є активізації роботи щодо розвитку та реалізації інвестиційного потенціалу Одеської області, збільшення обсягу іноземних та національних інвестицій, забезпечення захисту прав інвесторів» – сказав в розмові з бізнес-омбудсменом голова Одеської обласної державної адміністрації Сергій Гриневецький.

Голова Одеської ОДА зазначив, що проаналізувавши звернення від підприємців Одещини, які надходять на адресу Ради бізнес-омбудсмена виявлено, що левова частка звернень надходить з податкових питань (блокування податкових накладних, податкові перевірки, включення у переліки ризикових та інші).

«Лише вчора я зустрічався з новопризначеним керівником Головного управління ДПС в Одеській області. За результатами зустрічі ми домовились про проведення активного діалогу з бізнесом та партнерські відносини з суб’єктами господарювання. Адже саме бізнес-спільнота є помічниками у реалізації державних програм та ініціатив, що сприяють покращенню життя наших громадян. Ми налаштовані й надалі активно працювати для вирішення проблемних питань бізнесу Одещини. Та й взагалі прагнемо вирішувати спірні питання, у нас на місці, не доводячи до надходження звернень до Ради бізнес-омбудсмена. Сьогоднішнє спілкування повинно покращити бізнес-середовище регіону і в черговий раз підкреслить наше особливе ставлення до підприємців, яких державна влада відносить в пріоритетну групу, заради якої ми організовуємо значну частину своєї щоденної діяльності» – додав голова Одеської обласної державної адміністрації.

На завершення зустрічі Сергій Гриневецький запропонував бізнес-омбудсмену Роману Ващуку розглянути можливість укладання Меморандуму про партнерство та співробітництво між Радою бізнес-омбудсмена та Одеською обласною державною адміністрацією.

«Ми хочемо продемонструвати свій намір у сприянні створення, розбудови та розвитку сприятливого бізнес середовища на Одещині» – додав голова Одеської обласної державної адміністрації.

***

Сьогодні в Одеській обласній державній адміністрації відбулась робоча зустрічі голови ОДА Сергія Гриневецького з бізнес-омбудсменом Романом Ващуком та представниками бізнесу Одеської області. Сторони обговорили поточні виклики ділового та інвестиційного клімату в країні, роботу облдержадміністрації, налагодження ефективного діалогу між бізнесом та державними органами.

«Вітаємо Романа Ващука з призначенням новим бізнес-омбудсменом. Ми очікуємо на продовження ефективного співробітництва з Радою бізнес-омбудсмена та сподіваємося, що наші спільні зусилля призведуть до покращення бізнес-клімату в Одеській області» – зазначив на початку зустрічі голова Одеської облдержадміністрації Сергій Гриневецький.

Роман Ващук розповів про тенденції скарг бізнесу та можливості Ради бізнес-омбудсмена, як органу досудового вирішення спорів, у захисті прав підприємців від недобросовісної поведінки держорганів.

«Офіс бізнес-омбудсмена України був утворений в грудні 2014 року у відповідності з Меморандумом про взаєморозуміння щодо підтримки української антикорупційної ініціативи, укладеним між урядом України, Українським союзом промисловців і підприємців, ЄБРР, Організацією економічного співробітництва і розвитку, Американською торгівельною палатою, Європейською Бізнес-Асоціацією, Федерацією роботодавців України та Торгово-промисловою палатою України» – сказав Роман Ващук.

За його інформацією За 6,5 років роботи Рада бізнес-омбудсмена розглянула 635 звернень від підприємців Одещини та допомогла їм повернути 544 млн грн.

«Це вказує на те, що механізм бізнес-омбудсмена дієвий. У штаті Ради бізнес-омбудсмена 32 співробітника плюс я. З них 20 – висококваліфіковані правники, які працюють в інтересах бізнесу і держави. Ми маємо тристоронню структуру управління та нагляду у нашій установі: це Європейський банк реконструкції, це Кабмін в особі Міністерства економіки і п’ять українських бізнес-асоціацій. Наша команда Ради бізнес-омбудсмена щодня розглядає і розв’язує скарги бізнесу — від найменшого до найбільшого — і на підставі цього досвіду ми готові до системної співпраці з Прем’єр-міністром, як консультативно-дорадчий орган» – додав бізнес-омбудсмен.

За інформацією Романа Ващука торік до бізнес-омбудсмена надійшло 2182 скарги, тоді як в 2020-му їх було 1737-м. Це збільшення на 26%. Традиційно найбільший блок питань – податкові, вони займають 62%. По правоохоронним органам надійшло 14% скарг, на дії державних регуляторів – 6%, місцевого самоврядування – 4%, митниці – 3%.

«Збільшення скарг, можливо, частково віддзеркалює те, наскільки гравці ринку знають нас і готові звертатися до нас. Найбільше скарг подавали підприємства гуртової торгівлі – 23%, ще 17% скарг надійшло від підприємств сільського господарства і гірничодобувна промисловість, 11% – виробничі компанії, ФОПи – 9%, будівництво і нерухомість – 9%. Серед наших скаржників малі підприємства – 74%, а великі – 26%» – повідомив бізнес-омбудсмен Роман Ващук.

Окрема увага – на посиленні захисту малого і середнього підприємництва, що найбільш уразливе до зростання цін, посилення податкового навантаження, зміни «правил гри» на ринку.

«Якщо йдеться про нашу діяльність тут, то я б хотів, щоб та кількість скарг перетворилася в якість узагальнених рекомендацій. Ми вже їх маємо, але могли б краще представляти людям. Щодо бізнес-клімату чого б я хотів? Щоб українці і одесити безпосередньо набралися впевненості в своїй країні, у цій правовій державі. Правова впевненість є фундаментом усього. Бо мене постійно вражає різниця між статистичною Україною і Україною, яку ви бачите, якщо поглянете у вікно» – зазначив Роман Ващук.


Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Американський стартап Toothio – новий напрям інвестицій Roosh Ventures
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.

Від Миколая до Різдва. Святкова програма для дорослих і дітей
Одеська національна наукова бібліотека традиційно підготувала для одеситів та гостей міста цікаву й розмаїту різдвяно-новорічну програму «Від Миколая до Різдва». Цей проєкт родинного дозвілля, спрямований на популяризацію книги та читання, згуртування сімей, організацію змістовного відпочинку, триватиме впродовж грудня (6.ХІІ – 31.ХІІ. 2024 р.). Тож запрошуємо здійснити захоплюючу подорож усією родиною у дивовижний світ книжок найстарішої книгозбірні України!

Останні новини:
15:40 22.12.2024
15:37 22.12.2024
11:32 22.12.2024
11:24 22.12.2024
11:18 22.12.2024


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 1.407